مرکز خرید پرتونم بانکوک

مرکز خرید پرتونم بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 اسفند ، 1397

Bangkok Pratunam Market

شهر بانکوک از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است. شما می توانید از مرکز خرید پرتونم بانکوک تایلند، کالاهای خود را خیلی ارزان و متنوع خریداری کنید. فروشگاه های بسیاری در شهر بانکوک است که نرخ بالاتر و کیفیت عالی دارند. 

مرکز خرید پرتونم بانکوک تایلند یکی از بازارهایی است که به نرخ های بسیار ارزان و عمده فروش مشهور است، که در مرکز شهر قرار گرفته است. فروشگاه از صبح تا عصر فعالیت دارد و فروشگاه های لباس فروشی در کوچه های باریک است که می توانید خرید خود را در بازار از قیمتهای عمده فروشی انجام دهید. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید. 

مرکز-خرید-پرتونم-بانکوک

سه فروشگاه بزرگ سیتی کامپلکس و پلتینیوم و پرتونم سنتر در نزدیکی بازار پرتونم واقع شده است که تقریبا نرخ هایش به نرخ بازار نزدیک است. در نزدیکی پلتینیوم، فروشگاه لوازم و وسایل کامپیوتری پن تیپ قرار دارد که مرکز و اصلی عمده خرید این وسایل در بانکوک می باشد.

مرکز خرید پراتونوم بانکوک تایلند، با داشتن فروشگاه های بزرگ و غرفه های انبوه از لباس و کفش به عنوان مرکز پخش پوشاک شهر شناخته شده است. بازار پراتونم یکی از مراکز خرید قدیمی بانکوک است و هر چیزی که فکر کنید، در این بازار می توان پیدا کرد و یک انتخاب خوب برای مسافران تور تایلند می باشد. 

این بازار که در تقاطع خیابان های پچابوری و راچادامری قرار گرفته است، بازاری پر از غرفه ها و دست فروش هایی است که گردشگران بسیاری را به آنجا جذب می کند. در این بازار می توانید انواع لباس و پارچه و … را بیابید. همچنین رستوران های متعدد و مرکز خرید و برج بایوک اسکای که بلندترین ساختمان در جنوب شرقی آسیا است، از مکان های جذاب این منطقه می باشند.

در نزدیکی این بازار، برج بایوک Bai Yok Tower قرار دارد که دو برج بزرگ و در خور توجه، مخصوص عرضه پوشاک می باشد و فروشگاه ورلد ترید سنتر World Trade Center نیز در نزدیکی پتونم و پلاتینوم قرار دارد، که دارای سینما نیز می باشد .

 مرکز-خرید-پرتونم-بانکوک-تایلند


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql