مینی سیام پاتایا

مینی سیام پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

Mini Siam Pattaya

یک شهر مینیاتوری کوچک در فضای آزاد به اسم « مینی سیام » درون پاتایا قرار دارد که ماکت های کوچکی از مهمترین بناهای دنیا را به تصویر کشیده است. آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید تا بیشتر با این شهر کوچک آشنا شوید.

مینی سیام از سال 1980 میلادی فعالیت خود در یک زمین وسیع را شروع کرد که تا به امروز حدود 100 ماکت از ساختمان های مهم و بناهای تاریخی و مدرن موجود در جهان را با مقیاس 1:25 احداث کرده است. به هر کدام از این ماکتها تابلویی اختصاص داده شده که بیانگر توضیحاتی در مورد جزئیات آن ساختمان می باشد.

مینی-سیام-پاتایا-تایلند

این پارک بزرگ از 2 بخش تشکیل شده است، بخش اول مینی سیام «Mini Siam  » نام دارد که در آن ماکتهای ساختمان های واقع در تایلند قرار دارد و بخش دوم آن اروپای کوچک « Mini Europe» نام دارد که تشکیل شده از ماکتهایی از ساختمانهای اروپا، آمریکا و ... است. این پارک از معروفترین جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد.

پارک مینی سیام واقع در کیلومتر 143 خیابان سوخومویت در منطقه بانگلامونگ واقع در پاتایای شمالی قرار دارد. گردشگران و مسافران تور تایلند برای گشتن و مشاهده تمام پارک به چند ساعت زمان نیاز دارند، که توصیه می شود از کلاه و کرم ضد آفتاب در ساعتی از روز که هوا گرم است استفاده کنند. زمانی که هوا تاریک می‌شود این بناهای مینیاتوری کوچک، با زیبایی هر چه تمام تر روشن می شوند که بسیار تماشایی است. پارک مینی سیام پاتایا روزانه از ساعت 7 صبح الی 10 شب برای بازدیدکنندگان باز است.

پاتایا-مینی-سیام

از بناهای معروف در مینی سیام تایلند می توان کمر Khmer، سوخوتای Sukhothai، آیوتایا Ayutthaya، معبد وات آرون، معبد وات فرا کائو، کاخ بزرگ The Grand Palace و دیگر بناهای مدرن تایلند، و در بخش اروپای کوچک نیز می‌توان طاق پیروزی Arc de Triomphe و برج ایفل Eifel tower پاریس، برج کج پیزا Leaning Tower of Pisa و کولوسئوم Colosseum ایتالیا و ... را نام برد.

مینی-سیام-تایلند-پاتایا-2

مینی-سیام-تایلند-پاتایا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql