تفریحات آبی گوا

تفریحات آبی گوا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1398

تفریحات آبی گوا

گوا با وجود جاذبه های گردشگری هند یکی از زیبا ترین و هیجان انگیز ترین شهر های این کشور است و طرفداران بسیار زیادی دارد. وجود سواحل زیبا که اگر حتی یک بار آن را تجربه کرده باشید محال است که نخواهید دوباره به گوا سفر کنید. تفریحات آبی در گوا واقعا شگفت انگیز است و با وجود آبهای زلال و سواحل شنی و ماسه های طلایی برای ورزش های آبی بسیار مناسب است و مسافران تور هند می توانند بهره مند شوند. با آژانس مسافرتی آسمان آبی همراه باشید تا در ادامه به جزییات تفریحات آبی در گوا بپردازیم و اماکن مختلف آن را معرفی کنیم.

نی بوردینگ

برای انجام نی بوردینگ بر روی یک تخته با زانو می نشینید و به کمک قایق موتوری بر روی آب ها کشیده می شوید و این یکی از هیجان انگیزترین و بهترین تفریحات آبی در گوا محسوب می شود که بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، می توان این تفریح را انجام داد. البته که معمولا بزرگسالان در پی این تفریح هستند. بهترین مکان برای آن سواحل تفریحی گوا، ساحل کندولیم، ساحل موبور و ساحل راجباگا می باشد.

ni-bording

ویک بوردینگ

این ورزش هم مانند ورزش قبلی است فقط با این تفاوت که در ویک بوردینگ به جای نشستن بر روی تخته باید روی آن ایستاد و نیازی نیست که بر روی تعادل زیادی تمرکز کنید. معمولا این ورزش را در حد فاصل ماه اکتبر تا می  (مهر تا اردیبهشت) انجام می دهند و مانند نی بوردینگ و  بهترین مکان برای انجام این کار ساحل کندولیم، ساحل مابور و ساحل راجباگا می باشد.

wake-bording

قایق سواری و کایاکینگ


برای قایق سواری روی آب های بسیار زلال در گوا و پارو زدن در میان جنگل های کرنا، تالاب ها و خلیج های کوچک کایاکینگ را به شما مسافران تور گوا پیشنهاد می کنیم! کایاکینگ یکی از مفرح ترین تفریحات آبی در گوا است و بهترین زمان برای آن اکتبر تا می (مهر تا اردیبهشت) است. برای انجام کایاکینگ می توانید به ساحل پالولم، ساحل دونا پائولا و ساحل هولانت بروید. این قایق ها گنجایش دو نفر را دارند قایق ها دارای دو صندلی جلو و عقب هستند.

ghayegh

باد سواری

این ورزش هیجایی و جالب تلفیقی از دو حرکت موج سواری و بادبان رانی است و  برای انجام آن بر روی تخته ای می ایستید و بادی که به بادبان می خورد باعث حرکت شما می شود. برای انجام این ورزش بهترین زمان ژانویه تا مارس (دی تا اسفند) و بهترین مکان ساحل دونا پائولا، ساحل بوگمالو، ساحل باگا می باشد. پیشنهاد می کنیم اگر قرار است به سراغ این تفریح آبی بروید صبح زود را انتخاب کنید زیرا نسیم دریا ملایم تر است و هم چنین ترجیحا در روزهای بارانی برای این ورزش به دریا نروید.

bad-savari

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql