سافاری کویر دبی

سافاری کویر دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 31 مرداد ، 1398

سافاری کویر دبی Desert Safari Dubai

سافاری کویر دبی برنامه ای شگفت انگیز در دبی است که از هیجانات بسیار بالایی برخوردار است و فرصت طلایی امتحان خوشی های وافر و نیز لذت های وصف ناشدنی را برایتان به ارمغان ممی آورد. شگفتی های طبیعی و زیبایی بکر صحرای دبی هر بیننده ای را به وجد می آورد. دبی شهری است که در منطقه ای کویری ساخته شده و جاذبه طبیعی اصلی آن بیابان های زیبا و حیرت انگیز می باشد. یکی از پر مخاطب ترین تورهایی که در دبی می توانید از آن استفاده کنید، تورهای سافاری دبی می باشد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با جزئیات تور سافاری کویر دبی بیشتر آشنا شوید تا در مسافرت خود به دبی از این تور نهایت استفاده را ببرید.

سافاری-کویر-دبی

به خاطر دمای بالای هوا، این تور معمولاً از بعد از ظهر شروع می شود و با عبور از بین بیابان به یک مزرعه پرورش شتر می رسید. شما در این تور می توانید شتر سواری و اسکی بر روی تپه های شنی را تجربه کنید. اگر عاشق رانندگی می باشید می توانید از رانندگی بر روی تپه های شنی لذت ببرید. اقامتگاه های لوکس با امکانات مناسبی در کویر شهر دبی ساخته شده که می توانید آنجا استراحت کنید و حتی شب را در آنجا بگذرانید.

سافاری-کویر-دبی-امارات

کویر زیبای دبی مکان مناسبی برای عکسبرداری می باشد و اگر به این تور رفتید عکسبرداری را فراموش فراموش نکنید مخصوصاً زمان غروب آفتاب که بهترین زمان عکاسی می باشد. اگر شب را در کویر ماندید، می توانید آسمان پر ستاره را تماشا کنید و از آرامش موجود لذت ببرید. برای اجرای این تور معمولاً حداقل ظرفیت وجود ندارد و شما حتی می توانید به صورت انفرادی از این تور بهره ببرید ولی بهترین گزینه، انجام تور به صورت گروه های 6 نفره می باشد تا ماشین به صورت کامل در اختیار گروه شما باشد. توجه داشته باشید این تور برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست چون راه بیابان، پر دست انداز و برای نوزادان خطرناک می باشد. این تور برای زنان باردار و افراد مسن نیز توصیه نمی شود ولی جوانان می توانند نهایت هیجان را در این تور تجربه کنند.

سافاری-دبی-امارات


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql