روستای ایر هنگات

روستای ایر هنگات

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 بهمن ، 1396

Air Hangat Village

لنکاوی، که جزیره ای زیبا در قسمت شمال غربی کشور مالزی می باشد، دارای آب و هوای دلنشین و طبیعتی بکر است که به یک جزیره رویایی تبدیل شده و یکی از بهترین مقاصد برای سفر ماه عسل نیز می باشد. در قسمت شمالی این جزیره روستایی به نام ایر هنگات قرار دارد که به خاطر وجود چشمه های آب گرم با خاصیت درمانی طرفدارهای زیادی پیدا کرده و به شهرت رسیده و امروزه یکی از جاذبه های توریستی لنکاوی به حساب می آید. اگر می خواهید در سفر خود سری هم به این روستا بزنید با آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

این روستا که در 14 کیلومتری شهر کوآه قرار دارد دارای چشمه های آب گرم شور می باشد که در دنیا کم نظیر است. در گذشته تنها جاذبه این شهر همین چشمه ها بوده ، ولی با گذشت زمان و پیشرفت گردشگری در این منطقه مراکز تفریحی و گردشگری با امکانات رفاهی بیشتر ساخته شد و امروزه در کنار چشمه های آب گرم می توانید از جکوزی، باغ ها زیبا، نمایش های فرهنگی و سنتی، رستوران و ... استفاده کنید. در کنار استراحت و تفریح در روستای ایر هنگات، شما می توانید زمانی را نیز صرف خرید سوغاتی کنید و از مغازه های محلی آنجا خرید کنید.

با ورود به این روستا، توریست های زیادی را خواهید دید که پاهای خود را در چشمه های آب گرم گذاشته اند و از چشم انداز کوهستان روبه رو لذت می برند. از دیگر ویژگی های این روستا، رستوران های آن می باشد که در آن ها غذاهای کشور های آسیایی مانند مالزی، تایلندی و اندونزی عرضه می شود که بسیار لذیذ و خوش مزه می باشند.

برای استفاده از مجموعه چشمه های آب گرم این روستا می توانید از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به این منطقه بروید و هزینه ورودی برای هر نفر حدوداً 5 رینگیت می باشد.

Air-Hangat-VillageAir-Hangat

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql