برج های مارینا بی سندز سنگاپور

برج های مارینا بی سندز سنگاپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 مرداد ، 1397

Marina Bay Sands Singapore

یکی از نماد های مهم کشور سنگاپور که از جاذبه های گردشگری و توریستی آن نیز به حساب می آید خلیج مارینا و برج های سه قلو آن می باشد. با آروزی آسمان آبی همراه باشید تا با امکانات و جزئیات این برج ها بیشتر آشنا شوید.

برج-مارینا-بی-سندز-سنگاپور

هتل مارینا بی سندز در سال 2011  به صورت کامل افتتاح شده است. البته قرار بود این مجموعه در یک فاز و در سال 2009 تکمیل شود ولی به خاطر مشکلات مالی و زیاد شدن هزینه های ساخت و ساز باعث شد آن را در 3 فاز افتتاح کنند. در فاز اول که مربوط به 27 آوریل سال 2010 می باشد، قسمتی از اتاق های هتل ، کازینو، قسمتی از سالن کنفرانس و بخش هایی از مرکز آن افتتاح شد. در 23 ژوئن سال 2010 قسمت های بیشتری از این مجموعه افتتاح شد که مهمترین آن پارک هوایی بود. 

برج-مارینا-بی-سندز

 این هتل دارای 2560 اتاق بسیار لوکس و مدرن می باشد و علاوه بر آن، این برج ها دارای امکانات متفاوتی نیز می باشند که اگر مهمان هتل نیز نیستید می توانید از آن ها استفاده کنید. این سه برج به وسیله سازه ای کشتی مانند به یکدیگر وصل شده اند که به آن پارک هوایی گفته می شود این پاک با 1.2 هکتار مساحت دارای فضایی سبزی بزرگ، استخر و بار و رستوران های متفاوت می باشد و از ارتفاع 146 متری می توانید نمای بسیار زیبایی از شهر سنگاپور را تماشا کنید. البته توجه داشته باشید که برای رفتن به این ناحیه اگر مهمان هتل نیستید باید هزینه جداگانه پرداخت کنید و متاسفانه نمی توانید از استخر آن استفاده کنید. ساعت بازدید از این ناحیه 10 صبح تا 10 شب می باشد. در شب و در پایین برج ها نیز می توانید از نمایش زیبای رقص آب و نور نیز لذت ببرید. 

هتل مارینا بی سندز دارای یک مرکز خرید بزرگ با مساحت حدود 100 هزار متر مربع می باشد و دارای بیش از 300 مغازه متنوع است و می توانید انواع برند های معروف مانند Dior, Prada,Chanel و ... را در آنجا پیدا کنید. 

از دیگر امکانات این برج ها می توان به مرکزی 4 طبقه برای برگزاری اجلاس و گردهمایی ها، دو سالن نمایش، موزه و رستوران و کافه های متنوع اشاره کرد.

با یک برنامه ریزی خوب در تور سنگاپور خود به راحتی می توانید تمام جاذبه های توریستی این برج ها و خلیج اطراف را در نیمروز ببینید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

مارینا-بیسندز-سنگاپور

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql