ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل بانوان کوش آداسی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 آذر ، 1398

Kadınlar Denizi Kusadasi

Lady Beach  

شهر کوش آداسی از جمله بندرهای مدیترانه است که در ترکیه محبوبیت زیادی دارد و  به خاطر وجود مرکز خریدهای مناسب و انواع تفریحاتی  که مختص به آفتاب ، دریا و تفریحات شاد و مفرح است مشهور شده، همین امر سبب شده که تور کوش آداسی در میان گردشگران اروپا حسابی محبوب شود. در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشد تا با یکی دیگر از نقاط دیدنی کوش آداسی آشنا شوید.

شهر کوش آداسی در فصل گرما به خطر وجود  هتلهای کنار ساحل ، پر از جمعیت می شود که یکی از این منطقه ها ساحل بانوان است که در فاصله 2 کیلومتری از شهر واقع است و در کوش آداسی یکی از محبوب ترین نوار ماسه ای است که اطراف شهر وجود دارد است. این ساحل در ترکیه به نام Kadınlar Denizi و یا Lady Beach  نیز شناخته می شود.

در ساحل بانوان ورزش های آبی مختلفی برای شاد و فعال کردن افراد  قرار دارد و همچنین کافه های بسیاری وجود دارد که وقتی گرسنه می شوید می توانید به این کافه ها بروید و همچنین اگر دوست داشته باشد می توانید چتر و صندلی آفتاب اجاره کنید.

ساحل بانوان در فصل تابستان از وجود گردشگران و خانواده ها حسابی شلوغ می شود و مملو از جمعیت که در روزهای وسط هفته نسبتاً خلوت تر است.

اگر فردی هستید که به تفریحات آبی مثل اسکی روی آب یا جت اسکی، چتر بازي با قايق موتوري و ... علاقه دارید ساحل زیبای بانوان بهترین انتخاب برای شما برای لذت بردن از این تفریحات خواهد بود . در زمان گذشته فقط خانم ها اجازه داشتن به این ساحل بروند اما امروزه دیگر این قانون وجود ندارد و همه افراد می توانند از ساحل بانوان استفاده کنند و از این جاذبه گردشگری کوش آداسی لذت ببرند.

ساحل-بانوان-کوش-آداسی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql