سنترال مارکت کوالالامپور

سنترال مارکت کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 آبان ، 1398

مجتمع تجاری سنترال مارکت کوالالامپور | Central Market kuala lumpur

بازار مرکزی یکی از دیدنی های کوالالامپور و از جمله جاذبه های توریستی بسیار محبوب گردشگران است. این بازار در سال 1928 در امتداد خیابان پتالینگ که با یک پیاده روی کوتاه از خیابان پتالینگ به آنجا میرسید ساخته شده است. این بازار یک بازار مرطوب ساده ای بود که در اوایل دهه 1980 به یک فروشگاه صنایع دستی تبدیل شد. سنترال مارکت کوالالامپور برای کسانی که به دنبال برندهای جهانی و خاص هستند، مناسب نیست چون در کلیه فروشگاههای این مرکز، سوغاتی و صنایع دستی مالزی به فروش می رسد. دلیل اصلی معروفیت این مرکز خرید به دلیل فروش اجناسی است که در هیچ کدام از فروشگاههای دیگر کوالالامپور نمی شود پیدا کرد. 

سنترال مارکت - میراث فرهنگی

بازار مرکزی مالزی، توسط وزارت میراث ملی به عنوان میراث فرهنگی طبقه بندی شده است. بازار مرکزی 120 ساله در طی سالیان سال چندین بار برای جذب نسل های جوان و تقویت قدردانی بیشتر از مدارا و ادغام نژادی دست به دست شده است.

سنترال مارکت - جشن های فرهنگی

بازار مرکزی میزبان انواع فروشنده هایی است که بهترین محصولات خود را در جشنواره های سالانه رنگارنگ و هیجان انگیز کشور مانند هاری رایا ، سال نو چینی و دیپاوالی ارائه می دهند. به عنوان مثال، در طول جشنواره هاری رایا فروشندگان مجموعه ای از کیک های شیرین و عناوین را به فروش می رسانند. در Deepavali، این بازار مجموعه ای رنگارنگ از ساری ها و سایر کالاهای هندی را به نمایش می گذارد ، در حالی که سال نو چینی این بازار را پر از نشان های چینی و همچنین لباس های سنتی چینی برای فروش می کند. برای بقیه سال، بازار مرکزی با میزبانی نمایشگاه های هنری از هنرهای معاصر محلی پشتیبانی می کند.

تجارت در سنترال مارکت کوالالامپور

راه دیگر برای توصیف بازار مرکزی این است که بگوییم این بازار مانند بازار کک SoHo در نیویورک است - کالاهای موجود در اینجا کالاهای ارزان قیمت و سنتی مانند باتیک، منبت کاری های گلدوزی ، سوغات و مجسمه ها ارائه می شود. باتیک امپوریوم دارای برچسب های مشهور طراح باتیک است، در حالی که در خارج از هنرمندان محلی نقاشی هایی از خیابان های شلوغ و یا اجرای آهنگ و رقص بداهه اجرا می شود.
تقسیم مناطق به مناطق مختلف، مناطق غرفه فروشندگان از نظر مسابقه متمایز است: هدف از این عمل پیمایش منطقه ای این است که بازدید کنندگان بتوانند از تفاوت های فرهنگی نژادهای مختلف مالزی بینش بگیرند. حتی یک خیابان مالاکا 'خیابان Jonker' ، منطقه ای از بازار مرکزی وجود دارد که به نظر می رسد مانند یک خانه معمولی Baba-Nyonya است که دارای مبلمان و اثاثیه فروشی به سبک Peranakan است.

آدرس سنترال مارکت کوالالامپور

Lot 3.04-3.06, Central Market Annexe, Jalan Hang Kasturi, 50050 Kuala Lumpur, Malaysia

ساعت کاری سنترال مارکت کوالالامپور

همه روزه از ساعت 9:30 الی 22:00 

central-market

central-market-kuala

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql