مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا کوالالامپور

مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 آبان ، 1398

مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا | Alamanda Putrajaya Shopping Mall

مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا به دلیل قرارگیری در مرکز اداری و سیاسی کشور مالزی، بسیار مورد استفاده ی جمعی از سیاستمداران و افراد ناشناس قرار گرفته است. در مرکز خرید پوتراجایا می توانید انواع لباس های برند، وسایل آرایشی و بهداشتی، انواع وسایل جانبی را پیدا کنید. این مرکز خرید مکان مناسبی برای خرید گوشت و میوه ی تازه می باشد. در مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا کوالالامپور سوپرمارکتی وجود دارد  که انواع مختلف گوشت قرمز تازه، ماهی تازه و میوه و سبزیجات تازه و خوشمزه پیدا میشود که با قیمت مناسبی به فروش می رسد. 
در این مرکز خرید می توان از جاذبه های تفریحی به جز خرید کردن نیز لذت برد. تازه ترین فیلم های دنیا را می توان در سینماهای Golden Screen تماشا کرد و یا در مرکز Art Power، بولینگ بازی کنید. 
از جمله بخش های جدایی ناپذیر، مراکز خرید و مجموعه هایی نظیر مجموعه آلاماندا، رستوران و کافه های متعدد می باشد. مسافرین تور کوالالامپور می توانند  از انواع رستوران، کافه، نانوایی و دکه های غذا استفاده کنند و از انواع غذاهای تایلندی، مالایی، کره ای، ژاپنی و غربی لذت ببرند.  در این مرکز خرید رستوران های زنجیره ای معروفی مانند Burger King و KFC و McDonalds و Pizza Hut شعبه دارند. فروشگاه آلاماندا پوتراجایا به دلیل وجود امکانات و تفریحات فراوان به یک مکان تفریحی کوالالامپور تبدیل شده است و همواره میزبان گردشگران تور کوالالامپور بسیاری است. 

آدرس مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا کوالالامپور

Jalan Alamanda, Presint 1, 62000 Putrajaya, Wilayah Persekutuan Putrajaya, Malaysia

ساعت کاری مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا کوالالامپور 

همه روزه از ساعت 10 صبح تا  22:00 

شماره تماس مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا کوالالامپور

8882-8888-3 60+

 Alamanda-Putrajaya-Shopping-MallAlamanda-Putrajaya

Alamanda

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql