مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 خرداد ، 1397

Zorlu Center Istanbul

 

آرزوی آسمان آبی امروز قصد دارد شما را با یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر استانبول آشنا کند. این مرکز خرید که در بخش اروپایی شهر استانبول قرار گرفته، مناسب کسانی است که به دنبال خرید کالاهای لوکس هستند. 200 فروشگاه بزرگ دارد و برند های معروفی از جمله ولنتینو، تیفانی و دیور در این مرکز شعبه دارند، همچنین این مرکز خرید برای اولین بار میزبان برند اپل در کل کشور ترکیه بود که البته به دلیل مالیات زیاد، خرید محصولات این برند از ترکیه گرانتر از ایران است.

مرکز-خرید-زورلو-استانبول-ترکیه

در فود کورت مجموعه انواع رستوران  با سرو غذاهای بین المللی و محلی و فست فود به چشم می خورد که می تواند لحظاتی آرام برای استراحت بازدیدکنندگان را فراهم کند. این مرکز خرید چندین سالن سینما با گنجایش 1600 نفر را دارد که جدیدترین فیلم ها در آن به نمایش گذاشته می شوند، همچنین این مجموعه یک سالن اپرای بسیار بزرگ دارد که برخی شبها در آن برنامه هایی به اجرا در می آید که ما به گردشگران تور ترکیه که به شهر استانبول سفر می کنند، توصیه می کنیم حتما به آن سر بزنند و از لحظات شاد آن لذت ببرند.

مرکز خرید زورلو استانبول که سومین مرکز خرید معروف در لیست 10 مرکز خرید برتر استانبول می باشد دارای یک مجموعه هتل 5 ستاره می باشد که دلیل اصلی معروفیت این مرکز خرید است. این هتل 132 اتاق و 49 سوئیت دارد که با بهترین امکانات میزبان مسافران می باشد. ساعت کاری این مرکز خرید هرروز از 10 صبح تا ساعت 22 می باشد که حتی در روزهای تعطیل هم باز می باشد.

مرکز-خرید-زورلو-استانبول
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql