اوت لت کارخانه جیم تامسون بانکوک

اوت لت کارخانه جیم تامسون بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 اسفند ، 1397

Jim Thompson Bangkok

خرید کردن در مسافرت یکی از جاذبه های سفر است که مخصوصا برای خانمها اهمیت زیادی دارد. شهر بانکوک به عنوان پایتخت کشور تایلند از توریستی ترین شهرهای این کشور است که در بین گردشگران و افراد علاقه مند به تور تایلند طرفداران زیادی دارد. در این شهر مراکز خرید متعددی وجود دارد که متناسب با هر سلیقه و بودجه ای است. در این مطلب همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید تا با یکی از کارخانه های اوت لت به نام جیم تامسون آشنا شوید.

اوت-لت-کارخانه-جیم-تامسون-بانکوک-تایلند

جیم تامسون، نام کارخانه ای است در شهر بانکوک که به عنوان زنده کردن صنعت ابریشم در تایلند برای بازارهای جهانی شناخته می شود. نرخ بالای اجناس جیم تامسون، تعدادی را در افتتاح اوت لت‌های مربوطه ترغیب کرد. پس بدانید اگر به فروشگاه اوت لت کارخانه‌ی جیم بروید، با دستی پر از محصولات ابریشمی که در کارخانه است برخواهید گشت. این فروشگاه در 5 طبقه ساخته شده است که 3 طبقه از این فروشگاه مخصوص پارچه های کتان و ابریشم می باشد و فقط به صورت متری فروخته می شود. یک طبقه از این مجموعه هم مخصوص به مبلمان منزل می باشد که در آن می توانید بالشت، رومیزی‌ و پرده‌ را مشاهده کنید. اما طبقه دیگر که از همه محبوب تر است و طرفداران زیادی هم در بین گردشگران و مسافران تور بانکوک دارد طبقه ای است که مربوط به لوازم جانبی می باشد و در آن عروسک‌های ابریشمی برای بچه‌ها، کروات‌های شیک، لباس و فریم‌های عکس وجود دارد.

از طریق قطار هوایی بانکوک (BTS) به ایستگاه Bang Chak بروید. اگر از خروجی ۵ بیرون بیاید به خیابان Sukhumvit Soi 93 می‌رسید. فروشگاه اوت لت کارخانه جیم تامسون با پنج دقیقه پیاده‌روی در این خیابان قابل دسترسی است. این فروشگاه هر روز از ساعت 9 تا 18 باز است.

اوت-لت-کارخانه-جیم-تامسون-بانکوک
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql