بازار شبانه پات پونگ بانکوک

بازار شبانه پات پونگ بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 اسفند ، 1397

Patpong Bangkok

بانکوک، از آن دسته شهرهایی است که در آن بازارهای خیابانی طرفداران زیادی دارد. دیدن این بازارهای شلوغ و قدم زدن در بین مردمان محلی تایلند هیجان خاصی را به همراه دارد. در این بازارها همه چیز برای فروش وجود دارد. بازارهای شبانه ای که در شهر بانکوک وجود دارد جذابیت خاصی دارند. از معروف ترین بازارهای شبانه بانکوک می توان به بازار شبانه پات پونگ (Patpong) اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

بازار-شبانه-پات-پونگ-بانکوک-تایلند

بازار شبانه پات پونگ در شهر بانکوک کاملا شناخته شده است و مکانی است که در آن انواع پوشاک و سوغاتی و ... را می توانید خریداری کنید. بیشتر دست فروشان در این بازار از ساعت 6 عصر اجناس خود را برای فروش بساط می کنند و از ساعت 10 شب الی نیمه شب تعطیل می شوند. از انواع اجناسی که در بازار شبانه پات پونگ وجود دارد می توان به تیشرت، وسیله های دست ساز هنری، سوغاتی و کالاهای تقلبی و ... اشاره کرد. به مسافران تور تایلند توصیه می شود هنگامی که برای خرید به بازار شبانه پات پونگ می روند، تا می توانند با فروشندگان چانه بزنند و تخفیف بگیرند، زیرا اغلب فروشندگان نرخ کالاها را دو یا سه برابر بیشتر اعلام می کنند.

بازار پات پونگ در منطقه سیلوم شهر بانکوک واقع شده است و از بازارهایی است که اکثر توریستها آن را می شناسند. در این بازار فست فودهای بین المللی فراوانی از جمله مک دونالد، KFC و … شعبه دارند که مسافران تور بانکوک می توانند در این مکان غذاهای ایتالیایی و غذاهای تایلندی بسیاری را میل کنند. یکی از قسمت های ویژه غذا خوردن در بازار پات پونگ «سوی تانیا» است که در آن رستوران های ژاپنی زیادی در کنار هم قرار دارند و غذاهای لذیذی دارد. بد نیست بدانید بازار پات پونگ که امروزه در بانکوک وجود دارد، سال 1946 میلادی فعالیتش را شروع کرده است، هنگامی که یک خانواده چینی به اسم «پات پونگ پانیچ» با قیمتی کمتر از 30.000 دلار زمین این بازار را خریدند، زمینی که فاصله زیادی از مرکز شهر داشت و فقط در داخلش یک خانه کوچک چوبی بود این خانواده جاده ای را در وسط این زمین ایجاد کردند و در اطراف آن مغازه هایی ساختند و آن ها را اجاره دادند و این گونه شد که این بازار در طول سالیان بزرگ و بزرگ تر شد.

بازار-شبانه-پات-پونگ-بانکوک
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql