هزینه بازدید از جاذبه‌های کوالالامپور

هزینه بازدید از جاذبه‌های کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 اسفند ، 1397

هزینه بازدید از جاذبه‌های کوالالامپور

مالزی ، یکی از کشورهایی است که در سال بازدیدکنندگان زیادی دارد و به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوانی که در خود جای داده است نظر بسیاری گردشگران و مسافران به سمت خود جذب کرده است. چندین شهر این کشور از قطب های گردشگری در جنوب شرق آسیا می باشند که اصلی ترین آنها ، شهر کوالالامپور است که پایتخت این کشور نیز می باشد. کوالالامپور نیز از مکان های توریستی بسیاری برخوردار می باشد که بازدید از هرکدام آنها هزینه ای دارد. برای دانستن هزینه های آنها همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید .

یکی از معروف ترین جاذبه توریستی این شهر ، برج‌های پتروناس می باشد که در ارتفاع 451 متری ساخته شده است. بازدیدکنندگان می توانند با پلی که در بین طبقه 41 و 42 این دو برج قرار دارد شهر را مشاهده کنند . هزینه ای که برای ورود به برج باید پرداخت کنید برای افراد بزرگسال 85 رینگیت و برای کودکان 35 رینگیت می باشد که معمولا بلیط ها خیلی زود به فروش می رسند و تعداد اندکی روزانه به فروش می رسد.

معبد سری ماهاماریمان، یکی دیگر از پر بازدیدترین مکان هایی است که از زیباترین و قدیمی ترین بناهایی است که  در کوالالامپور قرار دارد، این معبد که در سال 1873 ساخته شده است در نزیکی محله چینی ها واقع شده است و مذهب هندوها بسیار حائز اهمیت می باشد. مسجد نگارا یکی دیگر از بناهای پر بازدید  و مسجد ملی مالزی می باشد. این مجموعه در مساحتی حدود ۱۳ هکتار قرار دارد و ظرفیت نگهداری ۱۵,۰۰۰ نفر را دارد.

Malaysia-Kuala-Lumpur-attraction

Sri-mahamarianm\\mman-temple-kualalumpur

Menara-mosque-malaysia

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql