فستیوال آب تایلند به همراه عکس های بی نظیر

فستیوال آب تایلند به همراه عکس های بی نظیر

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

فستیوال آب تایلند به همراه عکس های بی نظیر

یکی از جذاب ترین جشنواره های موجود فستیوال آب است که از بهترین جشنواره های تایلند بالخصوص بانکوک نیز می باشد. فستیوال آب تایلند که به صورت جشن می باشد مردم به مدت یک هفته به خیابان ها می روند و با پاشیدن آب به همدیگر بدبختی و بدی هایی که در سال گذشته داشته اند را می شویند و پس از این کار سال جدید و پاکیزه ای را برای خود به ارمغان می آورند. آژانس آرزوی آسمان آبی در این مطلب شما را با این فستیوال جذاب آشنا می کند.

فرهنگ تایلند

هنگام سفر با تور تایلند متوجه می شوید که تایلندی ها مردمانی بشاش، خوش روی و همچنین عاشق تفریح و لذت بردن از زندگی هستند که این موارد برگرفته از فرهنگ شاد تایلندی ها می باشد. مردم تایلند به حدی از تفریح کردن لذت می برند که تقریباً هیچ چیز برای تفریح کردن جلو دار آنها نیست. در گرم ترین فصل سال هم در تایلند ، با دیدن جشنواره ای که مردم درآن به آب بازی مشغول اند، به وجد می آیید. وقتی جشنواره آب شروع می شود تمامی افراد (اداره های دولتی، بانک ها، مغازه دارها و ...) از کار خود دست می کشند و به این جشنواره ملحق می شوند اما در این حین مراکز خرید باز می باشند.

6Asemanabi

جشنواره سونگکران

بسیاری از گردشگران خارجی تنها برای دیدن این فستیوال جذاب و رنگارنگ با تور بانکوک سفر می کنند تا خاطره خوشی را همراه خانواده به ثبت برسانند. سه روز تعطیلی رسمی برای جشن سونگکران که در کشور تایلند برگزار می شود، در نظر گرفته شده است. که مردم زیاد به این سه روز توجه نکرده و این تعطیلی را به درازای یک هفته می کشند تا شادی بیشتری را کسب کنند. این جشن در 13 تا 15 آوریل هر سال برقرار می شود که جزو جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود. وقتی این جشن برگزار می شود افراد زمانی را در کنار خانواده خود سپری می کنند و به تمیز کردن خانه ها و معابد می پردازند. جوانان نیز احترام خود به سالمندان را با ریختن آب معطر بر کف دستشان نشان می دهند و از آنها طلب دعای خیر می کنند. همه افراد نیز با دادن صدقه خیالی آسوده را با خود به همراه می برند.

بایدها و نبایدهای فستیوال آب تایلند

صدقه دادن
همراه داشتن کیسه های ضد آب برای لوازم با ارزش و مراقبت از وسایل خود
استفاده از حمل و نقل عمومی
به زبان تایلندی تبریک بگویید (Sawasdee Pee Mai)
لبخند همیشه داشته باشید
راهبان، افراد مسن و نوزادان را خیس نکنید
آب یخ و کثیف نپاشید
موتورسوارها را خیس نکنید

عکس های دیدنی فستیوال آب تایلند (سونگ کران)

1Asemanabi

2.Asemanabi

4.Asemanabi

5Asemanabi

7Asemanabi

8Asemanabi

دیگر فستیوال های تایلند

جشنواره میمون ها در لوپبوری تایلند

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql