بهترین رستوران های آنتالیا (ترکیه)

بهترین رستوران های آنتالیا (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

بهترین رستوران های آنتالیا (ترکیه)

شهر آنتالیا که واقع در کشور ترکیه می باشد یک مقصد عالی برای تعطیلات تابستانی است. بعد از کلی تفریح و لذت بردن از جاذبه های گردشگری آنتالیا که یکی از آن ها سواحل زیبای این شهر است، وقت سرو غذا می شود، که خوشبختانه آنتالیا رستوران های عالی و متنوع برای همه سلیقه ها دارد که در اینجا آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با چند نمونه از آنها آشنا می کند.

کلاب آرما (Club Arma)

بنای رستوران به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد که توسط ایتالیایی ها ساخته شده است. کلوپ آرما دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و طراحی خود ساختمان برگرفته از تاثیرات فرهنگی باستانی آنتالیاست که این امر از سنگ ستون ها قابل مشاهده می باشد. منوهای متنوعی در این رستوران ارائه می شود که برخی از آن ها ماهی های تازه، غذاهای دریایی، مدیترانه ای و ... هستند. 

PSD-Asemanabiکلاب-آرما

رستوران وانیلا لانج (Vanilla Lounge)

رستوران وانیلا لانج در فاصله پنج دقیقه ای از دروازه هادریان که یکی از جاذبه های قدیمی آنتالیا می باشد، قرار گرفته است. معماری این رستوران برگرفته از معماری سنتی عثمانی می باشد. این رستوران توسط سرآشپز بریتانیایی و همسر ترک آن اداره می شود. رستوران وانیلا انواع غذاهای بین المللی و معاصر را با بهترین طبخ به مشتریان ارائه می کند. در غذاهای این رستوران سوپ کدوحلوایی، نارگیل و لیموترش، قارچ وحشی، گوشت گاو و ... مشاهده می شود.

PSD-Asemanabiوانیلا

سراسر فاین داینینگ (Seraser Fine Dining)

رستوران سراسر در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد که بنای آن دارای قدمت 300 ساله است. این رستوران جزو عالی ترین رستوران های آنتالیا محسوب می شود. دکوراسیون رستوران با انواع مجسمه ها، مبلمان های دستبافت و تزئینات خاص، بی نظیر شده است. اجرای موسیقی زنده در این رستوران جذابیتش را افزایش می دهد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای بین المللی و ترکی می باشد و غذاهای خوش طعم آن شامل پاستای خانگی، استیک فیلهبا سس گوگونزولا و ... می شوند.

PSD-Asemanabiسراسر

رستوران چینی گاردن (CHINA GARDEN)

در شهر زیبای آنتالیا تنوع رستورانی زیادی وجود دارد که هر کدام به سبک و روش خاص خود به مشتریان خدمات ارائه می کنند. یکی از این رستوران های خاص، رستوران چینی گاردن است که تماماً به سبک چینی است و انواع غذاهای آسیایی را سرو می کند. فضای داخلی و بیرونی این رستوران بی نظیر می باشد که می توانید هنگام صرف غذا از مناظر زیبای رو به سواحل مدیترانه لذت ببرید. 

PSD-Asemanabiچینی

برای خرید تورهای لحظه آخری همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql