محله نیشانتاشی استانبول

محله نیشانتاشی استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

محله نیشانتاشی استانبول

نیشانتاشی یک محله تجاری و مسکونی می باشد که در شیشلی و قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. در این محله مراکز گردشگری زیادی برای توریستان موجود است که در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی اطلاعات دقیق تری درباره محله نیشانتاشی استانبول در اختیار شما قرار می دهد.

PSD-Asemanabiمحله

تاریخچه محله نیشانتاشی استانبول

محله نیشانتاشی که یکی از مناطق تاریخی و جاذبه گردشگری استانبول است، در زمان عثمانی ها محل برگزاری مسابقاتی چون تیراندازی بود که مختص به شخص شاه عثمانی می شد. به مرور زمان این محله که خیابان های سنگفرش شده دارد، تبدیل به بازار مد و فشن شد که در آن انواع فروشگاه های لباس قرار گرفت. هم اکنون نیز محله نیشانتاشی استانبول، مرکز مد ترکیه به حساب می آید.

PSD-Asemanabiمحله2

آشنایی با محله نیشانتاشی استانبول

در محله نیشانتاشی که مکانی لوکس و مهم از نظر خرده فروشی اجناس محسوب می شود، جاذبه های گردشگری زیادی نیز در خود جای داده که محبوبیت زیادی بین مسافران تور ترکیه پیدا کرده اند. از جمله این جاذبه ها می توان به کاخ ایهلامور، پارک ایهلامور، پارک دنیا باریش، موزه ایا صوفیه، تله کابین استانبول، میدان تکسیم، مسجد تشویکیه، پارک ماکچا، گالری های هنری، پارک تکسیم گزی و موزه آتاتورک اشاره کرد. وجود رستوران ها و کافه های مجلل و شیک و همچنین فروشگاه های پوشاک، کیف، کفش و ... که دارای برندهای معتبر جهانی مانند (Prada، Gucci، Chanel، Burberry، Louis) هستند، به کیفیت و اعتبار این محله افزوده است. 
محله نیشانتاشی محل احداث چندین دانشگاه و کالج ترک، فرانسوی، انگلیسی و ... است که همگی در نوع خود خارق العاده می باشند که افراد تراز بالایی را به جامعه تحویل می دهند. دانشگاه نیشانتاشی که جزو 50 دانشگاه برتر ترکیه می باشد در این محله احداث شده است. سلبریتی های معروف نیز اکثراً از این محله گذر می کنند. در دهه 1930 میلادی محله نیشانتاشی مانند دیگر مناطق استانبول مملو از ساختمان شد که این امر سبب شد خانواده های ثروتمند و مسلمان که در حومه شهر زندگی می کردند به این محله نقل مکان کنند.

PSD-Asemanabiمحله4

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql