پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور

پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 بهمن ، 1398

پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور

یکی از سوالاتی که برای مردم در زمان سفر به خروج از کشور مطرح می شود، چگونگی پرداخت عوارض خروج از کشور است. در ادامه آرزوی آسمان آبی جدیدترین روش های پرداخت عوارض خروج از کشور را به شما معرفی می کند.

افرادی که سفرهای خارجی داشته اند با مبلغ و چگونگی پرداخت عوارض خروج از کشور آشنایی دارند. عوارض خروج از کشور برای سفرهای زیارتی 25 هزار و برای سفرهای کاری و سیاحتی 75 هزار تومان بود اما با تصویب قانونی جدید این مبلغ برای سفرهای زیارتی به 110 هزار تومان و برای سفرهای سیاحتی برای بار اول به 220، بار دوم 330 و بار سوم به بالا 440 هزار تومان رسید.

در حال حاضر برای پرداخت عوارض خروج از کشور می توانید به درگاه پرداخت اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور مراجعه کنید و یا از اپلیکیشن های بله و ایوا استفاده کنید. لازم است بدانید که مسافران محترم حتما فیش عوارض خروج از کشور را هنگام مراجعه به پلیس کنترل گذرنامه در فرودگاه بهمراه داشته باشند و یا در صورت واریز مبلغ بصورت اینترنتی حتما از فیش خود پرینت تهیه کنند.

از تاریخ 14 آذر ماه 1397 تمامی شعب غیر مرزی کشور از دریافت وجه نقد از طریق فیش نقدی خودداری کرده و مراجعان برای پرداخت عوارض خروج از کشور خود می توانند از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک اقدام نمایند.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql