دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 دی ، 1397

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران

نمایشگاه بین‌ المللی گردشگری و صنایع وابسته بیش از 10 سال است که در ایران برگزار می شود و امسال قرار است که این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان 10 کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود. این رویداد که در تاریخ 23 تا 26 بهمن 1397 برگزار می شود هدفی فراتر از اهداف سال های گذشته دارد و حضور استان های مختلف در این نمایشگاه پر رنگ تر از سال های گذشته خواهد بود. در ادامه مطلب با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با هم اخباری از این نمایشگاه را دنبال کنیم.

این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رویدادها در صنعت گردشگری ایران بشمار می رود، امسال در فضایی به مساحت 41 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و در 13 سالن و سه هزار متر مربع فضای  باز برگزار می شود. در مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه گردشگری که در هتل لاله تهران برگزار شد از اختصاص فضاهای بیشتر به استان ها سخن در میان بود. در سال های گذشته حدود 70 درصد فضای نمایشگاهی به استان تهران و تنها 30 درصد به دیگر استان ها اختصاص داشت که امسال برای تقویت انگیزه در میان استان های دیگر درصد اختصاص فضاهای نمایشگاه معکوس شد.

به نقل از مدیر و مسئولان نمایشگاه، در سال های گذشته ضعف هایی از جمله نبود شرکت ها و میهمانان خارجی، توجه کم به استان ها با وجود پتانسیل بالا، نداشتن برنامه های جانبی و ... در این نمایشگاه به چشم می خورد که امسال مسئولان درصدد رفع آن برآمده اند. برای ساماندهی بیشتر غرفه های خوراکی در سالن های 18، 20 و 22 متمرکز شده اند و سالنی موقت برای اجرای موسیقی نیز در نظر گرفته شده است و علاوه بر این بهترین سالن نمایشگاه که هرساله به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختصاص داشت امسال در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید که همزمان با تاریخ شروع نمایشگاه، شبکه شما فعالیت خود را در زمینه گردشگری و با روزی سه ساعت و نیم پخش برنامه مخصوص به زمینه گردشگری آغاز خواهد کرد. نمایشگاه گردشگری امسال با حمایت بخش خصوصی برگزار می شود و نمایندگان و سفرای کشورهایی از جمله افغانستان، اکوادور، ونزوئلا، یونان، برزیل و بلاروس در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

امسال نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران با شعار «گردشگری و تحول دیجیتال» برگزار خواهد شد.

 

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql