تور مالزی

تور مالزی

تور های نوروزی مالزی

تور مالزی


تور مالزی-  Malaysia tour

بد نیست قبل از خرید و یا رزرو تور مالزی زمستان 1402، با این کشور اندکی آشنا شوید. مالزی کشوری است در جنوب شرقی آسیا که پایتخت آن کوالالامپور است، مذهب بیشتر افراد اسلام و زبان رسمی این کشور مالایی است اما نگران نباشید اکثر این مردم به خوبی به زبان انگلیسی صحبت می کنند. ساکنین کشور مالزی از سه نژاد مالایی، چینی وهندی تشکیل شده‌ است. تور لحظه آخری مالزی (تورهای ارزان کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی) یکی از مقصدهای سفر گردشگران از سرتاسر دنیا می باشد که می توانید با انتخاب مجری مستقیم تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت مالزی (تورهای کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی)، سفر خوشی را به این کشور داشته باشید و از دیدن جاذبه های توریستی آن لذت ببرید. به علت استقبال زیاد بازدید کنندگان از شهرهای دیدنی مالزی مانند: کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی، اکثر آژانس های مسافرتی تورهای این کشور را به صورت ترکیبی، مانند: تور کوالالامپور و لنکاوی و کوالالامپور و پنانگ ارائه می نمایند که بازدید از هر کدام از آنها می تواند لذت بخش باشد. به خاطر نزدیکی کشور مالزی به کشور سنگاپور، یکی از محبوب ترین تورهای ترکیبی مالزی تور ترکیبی کوالالامپور و سنگاپور می باشد.
تور مالزی، ارزانترین قیمت تور لحظه آخری مالزی زمستان 1402، بهترین آفر تور ترکیبی مالزی سنگاپور.تور کوالالامپور پنانگ لنکاوی مالزی با پروازهای ایرانی و خارجی را از آژانس آسمان آبی بخواهید.

  تور لحظه آخری مالزی (آنی و ارزان قیمت)

تور لحظه آخری مالزی یکی از پرطرفدار ترین تورهای مسافرتی گردشگران به شمار می رود. آژانس مسافرتی آسمان آبی با ارائه تورهای ارزان قیمت مالزی، شما را در این سفر همراهی می کند.با توجه به آب و هوای استوایی و معتدل مالزی انتخاب های شما برای لذت بردن از جاذبه های بی همتای مالزی، می تواند از بین تور مالزی لحظه آخری و یا تور مالزی متفاوت باشد، حتی برخی تابستان و فصل گرما را برای سفر به مالزی انتخاب می کنند، به هر حال اگر قصد سفر کردن به این کشور زیبا و خوش آب و هوا را دارید، بد نیست قبل از سفر کردن از آب و هوای مالزی با خبر شوید، چرا که ممکن است زمانی را که برای سفر در نظر گرفته باشید همراه با بارش باران های موسمی باشد.

💲 قیمت تور مالزی (پکیج تور مالزی = رزرو هتل + رزرو بلیط هواپیما)

قیمت تفریحات مالزی با توجه به سلیقه و اینکه در چه رده سنی هستید متفاوت خواهد بود. مراکز تفریحی مالزی شامل موزه اسباب بازی پنانگ، پارک آبی سان وی لاگون، آکواریوم klcc کوالالامپور، بلندیهای گتینگ مالزی، پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی است که برای هرکسی نهایت لذت را به همراه خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت پکیج ها، تورها و بلیط هواپیما مالزی می توانید با مشاوران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی تماس حاصل فرمایید. قیمت تور مالزی با توجه به نوع پرواز، نوع هتل انتخابی و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. 

🌴تورهای ویژه زمستان مالزی

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند ولی افراد بسیاری که فکر نمی کنند که زمستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد و کشورهایی زیادی هستند که فصل مسافرت در آن ها، زمستان است و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. زمستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای سرد می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تورهای زمستانی در به اقصی نقاط جهان، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید. 


سفری شگفت انگیز در فصل زمستان با تور مالزی زمستان 1402

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل زمستان نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل زمستان یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل زمستان، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های زمستانی خود دارید. می توانید سفر خود را در دی ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای بهمن و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای سرد زمستان می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور مالزی زمستان 1402 و ارزان ترین تور مالزی زمستان 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پکیج های ویژه ای برای زمستان در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور مالزی زمستان 1402 رقم بزنید.

 وضعیت آب و هوای مالزی 

مالزی در شرق آسیا و تقریباً در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است از این رو آب و هوای مالزی گرم و استوایی است و به دلیل قرار داشتن در کنار دریا هوای شرجی دارد. مالزی در تمام فصول سال دارای آب و هوایی مشابه با چند درجه اختلاف دما می باشد و به طور کلی درجه حرارت بالایی دارد. در این کشور بارندگی های موسمی رخ می دهد. بارندگی های موسمی در فصول گرم سال رخ می دهند و به اندازه ای شدید هستند که می توانند در چند ثانیه تمام وجود شما را خیس کنند. در نظر داشته باشید که اگر در فصول گرم سال به مالزی سفر کردید، چتر با خود داشته باشید. البته بارندگی در بقیه طول سال هم رخ می دهد ولیکن شدت و مقدار آن بسیار کمتر از فصول گرم سال است. دمای هوای مالزی بین 21 الی 32 درجه متغیر است. اغلب ماه های دسامبر تا فوریه خنک ترین ماه های سال هستند ولیکن اختلاف دمای این ماه ها با دیگر ماه های سال نهایتاً 2 الی 3 درجه می باشد. ماه های مارس تا آوریل گرمترین ماه های سال هستند.

🕐🛫 بهترین زمان سفر به مالزی

مالزی از نظر آب و هوایی دارای یک فصل می باشد. بنابر این از بابت آب و هوا برای سفر به مالزی زمان خاصی نمی توان نام برد که برای سفر مناسب نباشد. در زمان تعطیلات و جشنواره های خاص مالزی قیمت ها کمی بالاتر می روند ولیکن بهترین زمان برای سفر به مالزی محسوب می شوند چرا که جشنواره ها و تعطیلات در سطح کشور مالزی باعث تفریحات بیشتر و رویدادهای فوق العاده ای می شوند. چنانچه با تور اررزان مالزی به این کشور زیبا و سرسبز سفر می کنید هم در نظر داشته باشید که در فصل گرم و مواقعی که جشنواره ای در مالزی نیست، می توانید از مراکز دیدنی و مراکز تفریحی ارزان تر استفاده نمایید. بنابر این از هر نظری که بخواهید، برای سفر به مالزی زمان مناسبی می باشد

🍴 خورد و خوراک در مالزی

رژیم غذایی هند و مالزی و چین سه رژیم غذایی اصلی در مالزی به شمار می رود و ادغام آنها باعث می شود که مسافران و توریست هایی که از سرتاسر جهان به این کشور فوق العاده سفر می کنند، از تنوع و عطر و طعم بی نظیر غذاها متحیر شوند. تجربه سفر به مالزی بدون چشیدن طعم غذاهایی که عطر و بویشان تمام فضا را پر کرده، ناتمام خواهد ماند. در بسیاری از کشورهای آسیای جنوب شرق آسیا برنج به عنوان یک مواد اصلی در سبد خرید آنان قرار می گیرد، در کشور مالزی هم در هر وعده نهار و شام از برنج استفاده می کنند. غذا خوردن در مالزی همانند تهیه غذا به صورت گروهی انجام می شود. از آنجایی که مالزی کشوری ساحلی می باشد، غذاهای دریایی طرفداران بسیار زیادی در این کشور دارد. مواد غذایی تازه و طبیعی به کیفیت غذا در مالزی بسیار کمک می کند

🗽 جاذبه های گردشگری مالزی

مالزی اماکن زیادی برای دیدن و تفریح دارد به خصوص در پایتخت خود یعنی کوالالامپور، بدون شک یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور  برج‌های دوقلوی پتروناس (Petronas Twin Towers) هستند که نماد این شهر به شمار می‌آیند. بعد از آن موزه ملی مالزی (National Museum of Malaysia )، برج کی ال  (KL Tower)، بوکیت بینتانگ  (Bukit Bintang)، بازار مرکزی (Central Market)، غار میمون ها  (Batu Caves)، شهر آبی سان وی لاگون  (Sunway Lagoon )، پارک پروانه کوالالامپور (KL Butterfly Park )، آکواریوم کوالالامپور (KL Aquaria) و محله چینی ها (China Town)  از جاذبه های گردشگری مالزی می باشد.

🛍 مراکز خرید مالزی

خرید در مالزی یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین کارهایی است که می‌توانید از انجام آن لذت ببرید. مراکز خرید مالزی بسیار متنوع است. از مغازه های لوکس و گران قیمت تا بازارچه های کوچک محلی برای هر بودجه‌ ای کالایی قابل عرضه دارند.
یکی از سه رویداد مهم در مالزی جشنواره خرید مالزی (
Malaysia Mega Sale) یعنی فصل حراج در مالزی است. بازارهای خرده فروشی، مراکز خرید و فروشگاه ها به صورت گسترده اقدام به فروش محصولات خود می کنند. اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که از مالزی چی بخریم؟ باید بگوییم که قیمت لباس در مالزی بسیار مناسب است.
نام مرکز خرید برج دوقلوی کوالالامپور که بسیار هم شهرت دارد مرکز خرید سوریا کی ال سی سی  (
Suria KLCC) واقع در طبقه همکف یکی از برج‌ها است، مرکز خرید پاویلیون (Pavilion)، بازار مرکزی و... از نمونه های این مراکز خرید مالزی می باشند. 

🛌 رزرو هتل های مالزی کوالالامپور

اگر به لیست هتل های مالزی مراجعه کنید متوجه تعداد زیادی از هتل های 4 ستاره و گروهی از هتل های سه ستاره مالزی خواهید شد، زمانی که 5 ستاره ها هم به این گروه اضافه شوند رزرو هتل خارجی سخت شده و نیاز به یک متخصص برای انجام کلیه امور مربوط به سفر و ارائه بهترین قیمت تور مالزی خواهید داشت. قیمت هتل های مالزی با توجه به امکاناتی که برای مسافران در تور مالزی فراهم می‌کنند متفاوت است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به لیست هتل‌های مالزی که آژانس مسافرتی آسمان آبی تهیه کرده است مراجعه نمایید. از بهترین و برترین هتل های مالزی می توان به :

  • هتل جی اس ال (Hotel JSL)
  • هتل کنکورد کوالالامپور (Concorde Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل گرند سیزن کوالالامپور (Grand Season Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل رویال چولان کوالالامپور (The Royal Chulan Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل سری پاسفیک (Seri Pacific Hotel) 

و... اشاره کرد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql