تور گرجستان

تور گرجستان

تورهای گرجستان
تور های نوروزی گرجستان

تور گرجستان

تور گرجستان- Georgia Tour

گرجستان در منطقه قفقاز اورآسیا قرار دارد و پایتخت آن تفلیس است. دین مردم گرجی مسیحی بوده و زبان آنها گرجی و جوانان آنها نیز کم و بیش به زبان انگلیسی صحبت می کنند. واحد پول کشور گرجستان لاری می باشد. تور گرجستان در سالهای اخیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته و می توانید با انتخاب مجری مستقیم تور گرجستان، به این شهر تاریخی سفر کنید و از بازدید مکانهای گردشگری لذت ببرید. به غیر از تفلیس، باتومی از دیگر شهرهای محبوب گرجستان در میان گردشگران است، به همین دلیل تعدادی از آژانسهای مسافرتی تورهای ترکیبی مانند تور تفلیس باتومی را نیز به مسافران ارائه می دهند که فرصتی عالی برای سفر به این دو شهر دیدنی است.

 تور لحظه آخری گرجستان (آنی و ارزان قیمت)

تور لحظه آخری گرجستان از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی توریستها محسوب می شود. آژانس مسافرتی آسمان آبی با ارائه بهترین قیمت تور گرجستان، شما را در سفرتان همراهی می کند.با توجه به آب و هوای مطلوب و دلپذیر گرجستان، انتخاب شما برای لذت بردن از جاذبه های کم نظیر گرجستان، از بین تور گرجستان لحظه آخری و یا تور گرجستان زمستان 1402 می تواند متفاوت باشد. برخی از افراد زمستان و فصل سرد و یا عده ای بهار را برای سفر به گرجستان انتخاب می کنند. اگر قصد سفر به این کشور پهناور و خوش آب و هوا را دارید، بهتر است قبل از سفر کردن از آب و هوای گرجستان مطلع شوید زیرا ممکن است زمانی را که برای سفر در نظر گرفته اید با رطوبت و بارش باران همراه باشد.

💲 قیمت تور گرجستان (پکیج تور گرجستان=رزرو هتل+رزرو بلیط هواپیما)

قیمت تور گرجستان با توجه به سلیقه و رده سنی شما متفاوت است. پکیج های مختلفی مانند تور لحظه آخری گرجستان نیز برای برای راحتی و آسایش مسافرانی که موفق به رزرو پکیج های دیگر نشده اند نیز توسط آژانس مسافرتی آسمان آبی ارائه شده که به درخواست مشتریان انتخاب می شود. برای اطلاع از انواع پکیج ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرماییدقیمت تور گرجستان بسته به نوع هتل، نوع بلیط هواپیما و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود.

 تور گرجستان ویژه زمستان

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند ولی افراد بسیاری که فکر نمی کنند که رمستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد و کشورهایی زیادی هستند که فصل مسافرت در آن ها، زمستان است و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. زمستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای سردی می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تورهای زمستانی در به اقصی نقاط جهان، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید


 سفری شگفت انگیز در فصل زمستان با تور گرجستان زمستان 1402 

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل زمستان نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل زمستان یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل زمستان، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های زمستانی خود دارید. می توانید سفر خود را در دی ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای بهمن و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی زمستان می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور گرجستان زمستان 1402 و ارزان ترین تور گرجستان زمستان 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای زمستان در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور گرجستان زمستان 1402 رقم بزنید.

 وضعیت آب و هوای گرجستان

به صورت کلی گرجستان دارای تابستان هایی گرم و زمستان های ملایمی می باشد که البته این نوع وضعیت آب و هوایی را بیشتر در قسمت جنوب غربی گرجستان می توانید مشاهده نمایید. در بخش های کوهستانی این کشور مقدار گرما و درجه حرارت کمتر از دیگر مناطق کشور است. بیشترین میزان بارش در مناطق نیمه گرمسیری جنوب غربی گرجستان اتفاق می افتد. گرجستان دارای چهار فصل زیبا است و شما با توجه به علاقمندی های خود می توانید مناسب ترین زمان را برای سفر به این کشور فوق العاده انتخاب نمایید. ماه مارس در کشور گرجستان بهترین آب و هوا را داردآب و هوای گرجستان در ماه مارس معتدل و دلنواز است و گرجی ها بهترین زمان سفر به گرجستان را فصل بهار می دانند.

🕐🛫 بهترین زمان سفر به گرجستان

از آنجایی که آب و هوای گرجستان بسیار عالی و دارای چهار فصل زیبا می باشد و همچنین مسافت گرجستان با ایران بسیار کم و هزینه سفر به گرجستان مناسب است، بهترین زمان سفر به گرجستان را نمس توان به صورت دقیق بیان کرد. با توجه به سلیقه و علایق خود می توانید با خرید تور گرجستان مناسب و در هر زمانی از این کشور بسیار عالی دیدن نمایید. ولیکن در بهار به دلیل معتدل بودن هوا و جشنواره ها و رویدادهای زیبای گرجستان، گرجی ها بهار را بهترین زمان سفر به گرجستان می دانند.

🍴 خورد و خوراک در گرجستان

تجربه سفر به هر کشور یا شهری بدون چشیدن طعم فرهنگ و نوع آشپزی آن منطقه کامل نخواهد بود. در واقع یکی از مهمترین فاکتورها طی سفر میل کردن غذاست. غذاهای سنتی هر شهر و کشوری قسمت مهمی از تاریخ و فرهنگ و پیشینه آن محل می باشد. گرجستان با وجود پیشینه یک میلیون ساله خود طبیعتاً طیف متنوع و گسترده ای از غذاهای سنتی و محلی را در اختیار شما قرار خواهد داد. فرهنگ غذایی گرجی با تنوع و طرز تهیه و میزآرایی ویژه خود، شناخته شده است و در این غذاها همیشه گوشت و سبزیجات و میوه و ماهی تازه استفاده می شود. نکته جالب توجه این است که در منطقه گرجستان بیشتر از 150 نوع غذا وجود دارد که از دیگر فرهنگ های غذایی آسیا تاثیر پذیرفته اندغذاهای گرجستان با ذائقه ایرانی ها سازگاری دارد و این موضوع تاثیر گرفته از فرهنگ پارسی استفاده شده در فرهنگ غذایی گرجی هاست

🗽 جاذبه های گردشگری گرجستان

غذاهای محلی خوشمزه، طبیعت و چشم انداز خیره کننده، آثار تاریخی مانند کلیساها و صومعه ها با معماری باشکوه، حمام های گوگردی مشهور، دریاچه لیسی، پارکهای مختلف مانند پارک آبی،سواحل جادویی، جشنوارهای گوناگون،شهر سنگی اوپلیستیخه، مجسمه ها، موزه ها و.. تنها برخی از جاذبه های گردشگری گرجستان هستند.

🛍 مراکز خرید گرجستان

طیف گسترده ای از مراکز خرید و فروشگاهای گوناگون در گرجستان برای خرید اقلام گوناگون و سوغات وجود دارد.مراکز خرید مختلفی مانند تفلیس مال  (Tbilisi Mall) که بزرگترین مجموعه‌ی تجاری در قفقاز جنوبی است و بیش از 150 مغازه دارد، مرکز خرید مرانی مال تفلیس (Merani Mall) در 4 طبقه با کالاههای مختلف،مرکز خرید متروسیتی فوروم باتومی ،باتومی مال (Batumi Mall) تنها بخشی از مراکز خرید این کشور هستند. علاوه بر مراکز خرید شیک و لوکس، بازارهای کوچک و بزرگ نیز برای تهیه کالاهای مورد نیاز گردشگران فراهم است.

🛌 رزرو هتل های گرجستان تفلیس

اگر لیست هتل های گرجستان را مشاهده کنید، تعداد زیادی هتل های 4 ستاره و هتل های سه ستاره گرجستان وجود دارد. اگر به دنبال رزرو هتل 5 ستاره گرجستان هستید، بهتر است از امکانات و چگونگی رزرو آن در تور گرجستان از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید. هتل های گرجستان با توجه به امکانات و خدماتی که به گردشگران ارائه می کنند متفاوت هستند


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql