تور مسکو

تور مسکو

تور مسکو

تور مسکو – Moscow Tour

شهر مسکو روسیه شهری است که جزء 6 شهر ثروتمند دنیا است و جمعیت شهر مسکو دارای 120 قوم و ملیت مختلف است، این شهر ترکیب عجیبی از معماری سنتی روسیه و سبک معماری اتحاد شوروی است اما چیزی که گردشگران و توریست ها را به تور مسکو جذب می کند جاذبه های گردشگری شهر مسکو است. زمانی که به شهر مسکو سفر می کنید بدون شک خواهان بازدید از آجرهای قرمز رنگ دیوار کرملین خواهید شد و یا جلوی کلیسای جامع سنت باسیل عکس بگیرید و یا شاید بخواهید از تئاتر بولشوی که شهرت جهانی دارد بازدید کنید. مسکو با داشتن 13 میلیون نفر و 17 میلیون نفر در حومه خود یکی از سه شهر فدرال کشور روسیه است.

 تور لحظه آخری مسکو

با پکیج های تور لحظه آخری مسکو و تور ارزان قیمت مسکو ، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. پکیج های لحظه آخری تور روسیه و تور های مسکو با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده است. قیمت تور مسکو لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

💵 بلیط هواپیما مسکو

هزینه سفر به مسکو معمولا به صرفه و معقول است. بلیط هواپیما مسکو با قیمت‌ مناسب از ایرلاین های مختلف ارایه شده است هتل های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت های مناسب به مسافران تور مسکو ارایه می کنند. پروازهای خارجی به مسکو توسط ایرلاین های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و...  انجام می شود که با توجه به زمان سفر شما متفاوت خواهد بود. بلیط ارزان هواپیما مسکو را می توانید از پکیج های تور ارزان مسکو که توسط آژانس مسافرتی آسمان آبی ارایه می شود تهیه کنید.

🗽 جاذبه های گردشگری مسکو

شهر سرزنده مسکو مملو از دیدنی ها و اماکن توریستی و گردشگری است، از کرملین گرفته تا مراکز خرید و چشم اندازهای فوق العاده.  شهر زیبا مسکو ترکیبی از اماکن و چشم اندازهای تاریخی و معاصر است و یک توریست انتخاب های بسیار زیادی برای تفریح و گردش دارد از جمله میدان سرخ و کرملین و ... جاذبه های گردشگری مسکو انتخاب های زیادی برای گردشگران و توریست ها دارد می توانید به مراکز خرید لوکس شهر مسکو بروید و یا در فعالیت های فرهنگی در شهر مسکو شرکت کنید و یا در فستیوال های موسیقی شرکت کنید و یا به تماشا تئاتر بنشینید.

 آب و هوای مسکو و بهترین زمان سفر به مسکو

آب و هوای مسکو قاره ای می باشد، تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد و طولانی، بنابراین مسافران و توریست های بسیاری به شهر مسکو سفر می کنند. در فصل تابستان میانگین دما شهر مسکو در حدود 23 درجه سانتیگراد است و در زمستان ها کاهش دما حتی به -10 درجه سانتیگراد نیز ممکن است برسد. البته باید گفت که حتی در فصل زمستان نیز اماکن تفریحی و دیدنی مسکو به همان مقداری که در فصل تابستان فعالیت دارند در فصل زمستان نیز به فعالیت خود ادامه میدهند.

🛌 رزرو هتل مسکو

مانند سایر شهرهای بزرگ دیگر مسکو نیز دارای هتل های بسیاری، از هتل های ارزان 2 ستاره تا هتل های لوکس 5 ستاره است. بسیاری از هتل های زنجیره ای مانند شراتون (Sheraton) و ردیسون (Radisson) در مسکو حضور دارند. در سال 2010 مسکو دارای 267 هتل بوده است که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا سال 2020 به 535 هتل افزایش پیدا کند. هتل های مسکو هتل های گرانی هستند اما خبر خوب این است که آژانس مسافرتی رویای آسمان آبی می تواند هتل دلخواه شما را با قیمتی کمتر برای شما رزرو کند. 

🎁 خرید در مسکو

در مورد خرید در مسکو باید گفت که در این شهر از پوشاک گران قیمت از برندهای معتبر و شناخته شده جهانی تا پوشاک معمولی که می توان در تمامی بوتیک ها یافت در شهر مسکو وجود دارد و شهر مسکو هر آنچه که احتیاج داشته باشید و تمام نیازهای هر سلیقه با هر مقدار بودجه ای را بر آورده می کند. بیشتر مراکز خرید در شهر مسکو به نوبه خود یک جاذبه گردشگری می باشند. از مراکز خرید بنام و شناخته شده مسکو می توان به مرکز خرید GUM که دارای معماری فوق العاده می باشد، مرکز خرید TSUM که به زیبایی در مرکز تاریخی شهر مسکو قرار گرفته، Okhotny Ryad که بزرگترین مرکز فروش در شهر مسکو و در نزدیکی میدان سرخ شهر مسکو می باشد اشاره کرد.

آژانس مسافرتی آسمان آبی با توجه به نیاز شما و زمان سفری که در نظر گرفته اید بهترین پکیج های تور مسکو زمستان 1402 را با در نظر گرفتن بودجه شما ارائه می دهد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql