تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور های نوروزی کوش آداسی

تور کوش آداسی


تور کوش آداسی – Kusadasi Tour

با تور ارزان کوش آداسی در زمستان 1402 به جزیره پرندگان سفر کنید. کوش آداسی یکی از جزایر مدیترانه ای کشور ترکیه می باشد که بیشتر به دلیل تورهای قایق های تفریحی مدرن خود شناخته شده است. شهر بندری کوش آداسی دارای بازارچه ها و تفریحگاه های هیجان انگیز و پر جنب و جوشی می باشد و در دهه های اخیر به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته شده است. 

 تور لحظه آخری کوش آداسی

با پکیج های تور لحظه آخری کوش آداسی و تور ارزان قیمت کوش آداسی، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. پکیج های لحظه آخری تور ترکیه و تور کوش آداسی با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده است. قیمت تور کوش آداسی لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

💲قیمت تور کوش آداسی (پکیج تور کوش آداسی = رزرو هتل + رزرو بلیط هواپیما)

هزینه سفر به کوش آداسی معمولا به صرفه و معقول است. بلیط هواپیما کوش آداسی با قیمت‌ مناسب از ایرلاین های مختلف ارایه شده است هتل های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت های مناسب به مسافران تور کوش آداسی ارایه می کنند. پروازهای خارجی به کوش آداسی توسط ایرلاین های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و... انجام می شود که با توجه به زمان سفر شما متفاوت خواهد بود.

🌴تورهای کوش آداسی ویژه زمستان

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند ولی افراد بسیاری که فکر نمی کنند که زمستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد و کشورهایی زیادی هستند که فصل مسافرت در آن ها، زمستان است و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. زمستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای سردی می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تور کوش آداسی ویژه زمستان ، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید


سفری شگفت انگیز در فصل زمستان با تور کوش آداسی زمستان 1402 

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل زمستان نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل زمستان یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل زمستان، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های زمستانی خود دارید. می توانید سفر خود را در دی ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای بهمن و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی زمستان می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور کوش آداسی زمستان 1402 و ارزان ترین تور کوش آداسی زمستان 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای زمستان در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور کوش آداسی زمستان 1402 رقم بزنید.

🗽 جاذبه های گردشگری کوش آداسی   

کوش آداسی برای توریست هایی که علاقمند به گذراندن تعطیلات خود در کنار دریا و سواحل هستند مانند یک بهشت است! شهر کوش آداسی دارای بیش از دوازده ساحل متفاوت است که ساحل پاموکاک (Pamucak) به عنوان معروفترین و زیبا ترین این سواحل شناخته می شود. یکی از اماکنی که به عنوان یک جاذبه گردشگری کوش آداسی به حساب می آید و بازدید از آن را نباید از دست داد گشت و گذار در فروشگاه های محلی است که می توانید اجناس باکیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید. اجناسی از قبیل پوشاک شیک، جواهرات، فرش صنایع دستی و...

  آب و هوا کوش آداسی

منطقه کوش آداسی دارای آب و هوای مدیترانه ای است یعنی دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های نیمه شرجی است. کوش آداسی که دارای آب و هوای گرم است تقریبا 300 روز از سال دارای تابش خورشید است و به همین دلیل ماه های July – August (11 تیر – 10 شهریور) گرمترین ماه های سال در کوش آداسی و  کوش آداسی در ماه های December (11آذر – 10 دی) و January (11 دی تا 12 بهمن) دارای بیشترین بارش خود در طول سال است.

 بهترین زمان سفر به کوش آداسی

ماه May (12 اردیبهشت الی 11 خرداد) آخرین ماه فصل بهار در کوش آداسی است و درجه هوا به تدریج افزایش پیدا می کند و اگر به نور خورشید و حمام آفتاب گرفتن علاقمندید ماه May برای سفر به کوش آداسی زمان بسیار مناسبی است. میانگین درجه دما در ماه May  کوش آداسی در کمترین حالت 20 درجه سانتیگراد و در بیشترین حالت 24 درجه سانتیگراد در طول روز است و در طول شب درجه هوا به زیر 15 درجه سانتیگراد میرسد.

🛌 رزرو هتل کوش آداسی

قیمت هتل در کوش آداسی بسیار متفاوت است، از بهترین هتل های کوش آداسی که 5 ستاره هستند تا مسافرخانه ها و اقامتگاه های ارزان قیمت، همه در کوش آداسی یافت می شوند. قیمت های هتل با توجه به پکیج انتخابی تور کوش آداسی، مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج های تور کوش آداسی از آژانس آسمان آبی خاطر خود را از رزرو بلیط هواپیما و هتل های کوش آداسی راحت کنید. آژانس مسافرتی آسمان آبی مجری مستقیم تور کوش آداسی با ارائه بهترین پکیج های مسافرتی بهترین خاطره را برای تهیه سفرنامه کوش آداسی برای شما به ارمغان می آورد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql