تور مارماریس

تور مارماریس

تور های نوروزی مارماریس

تور مارماریس

تور مارماریس-  Marmaris Tour

شهر ساحلی مارماریس، شهر بندری و مقصد بسیاری از گردشگران وتوریست ها در جنوب غربی ترکیه و در کناره دریای اژه و در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته است. شهر مارماریس یکی از شهرهای شناخته شده برای گذراندن تعطیلات و محلی پر رفت و آمد در ساحل دریای اژه و کشور ترکیه است. شهر مارماریس توسط خط ساحلی طولانی، چشم اندازهای خیره کننده از تپه های پوشیده از درختان کاج، سواحل بی نظیر، اماکن تاریخی، تفرجگاه های ساحلی و ... احاطه شده است و می توان شهر مارماریس را بهشت دریای مدیترانه نامید. شهر زیبای مارماریس میزبان 400.000 نفر گردشگر در فصل تابستان خواهد بود

 تور لحظه آخری مارماریس

با پکیج های تور لحظه آخری مارماریس و تور ارزان قیمت مارماریس، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. پکیج های لحظه آخری تور ترکیه و تور مارماریس با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده است. قیمت تور مارماریس لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

🌴تورهای ویژه زمستان مارماریس

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند. در زمستان آب و هوا بسیار زیبا و شگفت انگیز است و هر نقطه از دنیا یک آب و هوای خاصی حاکم است. حال تصور کنید که در نقطه ای از دنیا باشید که در لیست بهترین مناطق گردشگری دنیا قرار داشته باشد و مکان های دیدنی فوق العاده آن منطقه را در زمستان بخواهید مشاهده نمایید. اکثر مردم تصور می کنند که زمستان فصل مناسبی برای سفر نیست، در حالیکه زمستان یکی از بهترین فصل ها برای سفرهای گردشگری و توریستی می باشد. چرا که در زمستان آب و هوا بسیار زیبا و دوست داشتنی است، همچنین به دلیل اینکه فصل کم گردشگر می باشد، قیمت ها مناسب هستند. مارماریس به دلیل اینکه از برجسته ترین مناطق گردشگری در سرتاسر دنیا به شمار می رود، یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر در زمستان می باشد. زیرا مناطق مشهور توریستی دنیا در فصل های پرگردشگر و تعطیلات برای سفر آنچنان مناسب نیستند. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی تور مارماریس زمستان 1402 را با کمترین هزینه و بیشترین امکانات به مسافران خود ارائه می دهد تا علاقمندان سفر به مارماریس این امکان را داشته باشند سفری به یادماندنی و بسیار خوبی را در زمستان تجربه نمایند.

🎄تور مارماریس ویژه تعطیلات نوروز 1403

مارماریس یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تمام دنیا می باشد. بدون شک کشور ترکیه برای بسیاری از افراد جذابیت های بیشماری دارد که می تواند تعطیلات نوروز 1403 را به تجربه ای شگفت انگیز و خاص مبدل کند. این کشور برای تمامی افراد با سلیقه های متفاوت چیزی دارد که آن ها را راضی نگه می دارد. در محله های شلوغ و پر رفت و آمد بازارهای سنتی و مکان های دیدنی برای تفریح و بازدید وجود دارد که به محض فاصله گرفتن از آنها، طبیعتی دلنشین و فوق العاده در انتظار شما خواهد بود. تعطیلات عید نوروز 1403 با تور مارماریس آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی یکی از خاص ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان آبی به مسافران علاقمند به بازدید از مارماریس، خدمات ویژه سال نو در تور مارماریس می باشد.  تعطیلات عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت و تفریح به شمار می رود. حال تصور کنید این زمان را به مکانی سفر کنید که یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سرتاسر دنیا می باشد و پر است از جاذبه ها و مکان های دیدنی خاص. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی مجری مستقیم تورهای ویژه نوروز 1403 ، با ارائه تور مارماریس نوروز 1403 ، سفری به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. سفر خود به مارماریس را در نوروز را به آسمان آبی بسپارید تا بتوانید بیشترین میزان لذت را تجربه نمایید.

💵بلیط هواپیما مارماریس

هزینه سفر به مارماریس معمولا به صرفه و معقول است. بلیط هواپیما مارماریس با قیمت‌ مناسب از ایرلاین های مختلف ارایه شده است هتل های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت های مناسب به مسافران تور مارماریس ارایه می کنند. پروازهای خارجی به مارماریس توسط ایرلاین های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و...  انجام می شود که با توجه به زمان سفر شما متفاوت خواهد بود. بلیط ارزان هواپیما مارماریس را می توانید از پکیج های تور ارزان مارماریس که توسط آژانس مسافرتی آسمان آبی ارایه می شود تهیه کنید.

🗽جاذبه های گردشگری مارماریس

شهر مارماریس از آن دسته شهرهایی است که در زمینه جاذبه های گردشگری حرفی برای گفتن دارد. از جاذبه های گردشگری مارماریس می توان سواحل زیبا، کشتیرانی جذاب، ورزش های هیجان انگیز، رستوران های شیک و سطح بالا و ... را نام برد البته نباید تاریخ مارماریس را فراموش کرد، اماکن کمی در دنیا وجود دارند که دارای چنین تاریخ با شکوهی هستند مانند شهر اِفِسوس که ویرانه هایش از قرن دهم قبل از میلاد هنوز باقی مانده است

 آب و هوای مارماریس و بهترین زمان سفر به مارماریس

شهر مارماریس به خاطر قرار گرفتن در کناره دریای اژه و نزدیکی به دریای مدیترانه دارای آب و هوای گرم و خشک در بهار و تابستان می باشد همچنین شهر مارماریس در اواخر پاییز و زمستان دارای آب و هوایی معتدل و بارانی است به همین دلیل زمان مناسب سفر به شهر مارماریس فصل زمستان می باشد ولی بهتر است لباس های گرم و سبک در تور مارماریس به همراه داشته باشید اما اگر آب و هوای گرم را ترجیح می دهید و قصد حمام آفتاب گرفتن در سواحل مارماریس را دارید پیشنهاد ما تور مارماریس زمستان 1402 است.

🛌 رزرو هتل مارماریس

شهر مارماریس به دلیل داشتن توریست ها و گردشگران بسیار زیاد در تمام سال دارای تنوع بسیار زیادی در هتل ها و اقامتگاه های خود دارد به همین دلیل از اقامتگاه های ارزان تا هتل های پنج ستاره و لوکس را می توانید در تور لحظه آخری مارماریس انتخاب کنید البته قیمت هتل ها و اقامتگاه های مارماریس بسته به محل قرار گیری و امکاناتی که ارائه می دهند متفاوت است پس بهتر است قبل از شروع سفر خود با تور مارماریس، هتل های مارماریس را بررسی کنید و با توجه به نیاز و انتظارات خود بهترین هتل را انتخاب نمایید

🎁 خرید در مارماریس

شهر مارماریس دارای تنوع مثال زدنی ای در فروشگاه ها و مراکز خرید می باشد که بزرگترین مرکز خرید عمومی بازار بزرگ مارماریس (Grand Bazaar) یا Carsi Market  می باشد. بازارا بزرگ مارماریس در مرکز شهر مارماریس قرار گرفته است. در شهر مارماریس تنوع بی نظیری از مراکز خرید وجود دارد، جواهرات،  چرم، فرش، پوشاک، غذاهای محلی و تجهیزات ماهیگیری پرطرفدار ترین سوغاتی های شهر مارماریس می باشند.

آژانس مسافرتی آسمان آبی با توجه به نیاز شما و زمان سفری که در نظر گرفته اید بهترین پکیج های تور زمستان 1402 را با در نظر گرفتن بودجه شما ارائه می دهد.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql