تور استانبول

تور استانبول

تورهای استانبول
تور های نوروزی استانبول

تور استانبول

تور استانبول- Istanbul Tour

تور استانبول  یکی از بهترین سفرهای شما برای دیدن آسیا و اروپا است. شهری با مساجد و طبیعت خیره کننده همراه با کافه ها و رستوران هایی که با بسیار باب میل ایرانیان است. این شهر دروازه اقتصادی ترکیه بوده و فصول مختلف توریست های بسیاری با تهیه بلیط ارزان قیمت استانبول به شوق خرید در بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن استانبول پا به این شهر می‌گذارند. بلیط ارزان هواپیما استانبول را می توانید از پکیج های تور استانبول که توسط آژانس مسافرتی آسمان آبی ارایه می شود تهیه کنید.

 تور لحظه آخری استانبول (آنی و ارزان قیمت)

با پکیج های تور لحظه آخری استانبول و تور ارزان قیمت استانبول، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. پکیج های لحظه آخری تور ترکیه و تور استانبول با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده است. قیمت تور استانبول لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

💵  قیمت تور استانبول (پکیج تور استانبول= رزرو تور + رزرو بلیط هواپیما)

هزینه سفر به استانبول معمولا به صرفه و معقول است. بلیط هواپیما استانبول با قیمت‌ مناسب از ایرلاین های مختلف ارایه شده است هتل های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت های مناسب به مسافران تور استانبول ارایه می کنند. پروازهای خارجی به استانبول توسط ایرلاین های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و... جت انجام میشود که با توجه به زمان سفر شما متفاوت خواهد بود. قیمت تور استانبول بسته به نوع هتل، نوع بلیط هواپیما و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود.

🌴تور استانبول ویژه زمستان 

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند. در زمستان آب و هوا بسیار زیبا و شگفت انگیز است و هر نقطه از دنیا یک آب و هوای خاصی حاکم است. حال تصور کنید که در نقطه ای از دنیا باشید که در لیست بهترین مناطق گردشگری دنیا قرار داشته باشد و مکان های دیدنی فوق العاده آن منطقه را در زمستان بخواهید مشاهده نمایید. اکثر مردم تصور می کنند که زمستان فصل مناسبی برای سفر نیست، در حالیکه زمستان یکی از بهترین فصل ها برای سفرهای گردشگری و توریستی می باشد. چرا که در زمستان آب و هوا بسیار زیبا و دوست داشتنی است، همچنین به دلیل اینکه فصل کم گردشگر می باشد، قیمت ها مناسب هستند. مارماریس به دلیل اینکه از برجسته ترین مناطق گردشگری در سرتاسر دنیا به شمار می رود، یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر در زمستان می باشد. زیرا مناطق مشهور توریستی دنیا در فصل های پرگردشگر و تعطیلات برای سفر آنچنان مناسب نیستند. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی تور استانبول زمستان 1402 را با کمترین هزینه و بیشترین امکانات به مسافران خود ارائه می دهد تا علاقمندان سفر به مارماریس این امکان را داشته باشند سفری به یادماندنی و بسیار خوبی را در زمستان تجربه نمایند.

سفری شگفت انگیز در فصل زمستان با تور استانبول زمستان 1402

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل زمستان نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل زمستان یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل زمستان، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های زمستانی خود دارید. می توانید سفر خود را در دی ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای بهمن و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی زمستان می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور استانبول زمستان 1402 و ارزان ترین تور استانبول زمستان 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای زمستان در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور استانبول زمستان 1402 رقم بزنید.

  وضعیت آب و هوای استانبول

خشک ترین فصل سال در استانبول تابستان است هوای صاف و آفتابی برای دوستداران ساحل و دریا بهترین زمان استفاده از تور استانبول است. دمای هوای تابستانی استانبول در روز 27 درجه و در شب 18 درجه است. زمستان های استانبول زمان استفاده از ارزانترین قیمت تور استانبول است که هوا سرد و مرطوب است به همین دلیل گردشگران کمتری در این فصل که دمای هوای استانبول در روز 7 و در شب 2 درجه است به این شهر مراجعه می کنند.

🕐🛫 بهترین زمان سفر به استانبول

فصل بهار بهترین زمان سفر به استانبول است که زمان برگزاری جشنواره و ایونت های (Events) خاص است اکثر مراکز خرید نیز آفرهای خوبی در ایام نوروز و فصل بهار برای گردشگران در نظر می گیرند. از آنجایی که استانبول در کل طول سال دارای جشنواره ها و تخفیفات متنوع و خوبی است، نمی توان به صورت معین بهترین زمان سفر به استانبول را بیان کرد و نام برد. هر زمان از سال استانبول زیبایی های کم نظیر خود را دارد و همواره چیزی برای جذب کردن گردشگران و توریست ها دارد.

🍴 خورد و خوراک در استانبول

آشپزی در ترکیه بسیار گوناگون و خوش طعم است و به دلیل ویژگی های منحصربه فردش در سرتاسر دنیا شهرت دارد. استانبول شهری از فرهنگ ها و سنت های متنوع می باشد که هر کدام از آنها تاثیری مفید بر آشپزی این شهر گذاشته اند. در سفر به استانبول غذاها و رستوران فست فود را فراموش کنید و دل به دریا بزنید تا طعم بی نظیر و لذیذ غذاهای محلی را بچشید و بهترین غذاهای محلی ترکیه را امتحان نمایید. در رستوران های استانبول انتخابات گسترده ای پیش روی شماستخورد و خوراک استانبول بسیار شبیه ما ایرانی هاست، بنابراین نگران ذائقه و سلیقه خود نباشید و انتظار غذاهای عجیب و غریب را نداشته باشید.

🗽 جاذبه های گردشگری استانبول

دیدنی‌های استانبول بسیار جذاب و دیدنی هستند از دیدنی های تفریحی تا جاذبه های تاریخی استانبول بسیار جذاب و وصف نشدنی است. موزه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، مسجد سلیمانیه، قصر توپکاپی، تنگه بسفر، جزایر پرنس، پارک گلخانه و... از جاذبه های گردشگری استانبول هستند.

🛍 خرید در استانبول

خرید لباس در ترکیه با استقبال زیادی  از طرف ایرانیان روبرو است. این خرید ها می توانند از برندهای معتبر جهانی تا فروشگاه های ترک و دستفروش های بازارهای محلی باشد. تور استانبول بهترین گزینه برای سفر به استانبول و خرید است. هر زمانی که به استانبول سفر کنید حراجی های خوبی برای خرید خواهید یافت. اما تاریخ دقیقی برای اینکه بگوییم سراسر استانبول حراج است وجود ندارد. برای برند ها و تولیداتی که در هر فصل کلکسیون بهاره، کلکسیون تابستانی، کلکسیون پاییزه و کلکسیون زمستانه دارند این تخفیف معمولا آخر هر فصل اتفاق می افتد تا اجناس جدید برای فصل تازه ارائه شود. شب سال نو میلادی که از اواسط دسامبر یا اوایل ژانویه (اواخر آذر ماه و اوایل دی) شروع می ‌شود در این فصل معمولا تخفیف ‌ها از 30 درصد شروع و تا 50 درصد اضافه می شود، عید قربان، عید غدیر و همه اعیاد ویژه مسلمانان فرصت مناسبی برای سفر با تور استانبول و خرید از مراکز خرید این شهر است. از بهترین مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید اکمرکز استانبول، مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید فروم و گرند بازار استانبول اشاره کرد.

🛌 رزرو هتل های استانبول

در شهر استانبول از هتل های لوکس 5 ستاره استانبول تا هتل آپارتمان های ارزان قیمت در شهر استانبول پیدا می شوند، با توجه به دلیل سفر خود و اینکه می خواهید به چه بخش هایی از شهر نزدیک باشید می توانید هتل مورد نظر خور را با توجه به بودجه سفر انتخاب کنید شما با هر هزینه ای که به استانبول سفر کنید امکانات خوبی را در اختیار خواهید داشت. بهترین هتل های استانبول عبارتند از: هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول، هتل لمردین استانبول، هتل دابل تری بای هیلتون اولد تاون، کلاریون محمود بی استانبول، هتل هیلتون بومونتی استانبول، هتل گرند حیات استانبول، هتل گرند جواهر استانبول، هتل ددمان استانبول و هتل سورملی استانبول.
بهترین محلی که می توانید برای هتل خود انتخاب کنید محله تقسیم یا سلطان احمد استانبول است که به دلیل نزدیکی به مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی استانبول دسترسی بهتری دارد. محله تقسیم در بخش اروپایی و سلطان احمد در بخش قدیمی استانبول واقع شده است. پس برای انتخاب از بین بهترین هتل های استانبول به سایت آسمان آبی مراجعه نمایید.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql