تور آنکارا

تور آنکارا

تور آنکارا

تور آنکارا– Ankara Tour

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و در بین شهرهای ترکیه آنکارا بعد از استانبول دومین شهر بزرگ کشور ترکیه است. شهر آنکارا دارای دانشگاه های زیاد و ساختمان های دولتی و به همین خاطر بیشتر جمعیت شهر مدرن آنکارا را دانشجویان و کارمندان تشکیل میدهند

 تور لحظه آخری آنکارا

با پکیج های تور لحظه آخری آنکارا و تور ارزان قیمت آنکارا ، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. پکیج های لحظه آخری تور ترکیه و تور های آنکارا با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده است. قیمت تور آنکارا لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

🎄تور آنکارا تعطیلات نوروز 1403

آنکارا یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تمام دنیا می باشد. بدون شک کشور ترکیه برای بسیاری از افراد جذابیت های بیشماری دارد که می تواند تعطیلات نوروز 1403 را به تجربه ای شگفت انگیز و خاص مبدل کند. این کشور برای تمامی افراد با سلیقه های متفاوت چیزی دارد که آن ها را راضی نگه می دارد. در محله های شلوغ و پر رفت و آمد بازارهای سنتی و مکان های دیدنی برای تفریح و بازدید وجود دارد که به محض فاصله گرفتن از آنها، طبیعتی دلنشین و فوق العاده در انتظار شما خواهد بود. تعطیلات عید نوروز 1403 با تور آنکارا آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی یکی از خاص ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان آبی به مسافران علاقمند به بازدید از آنکارا، خدمات ویژه سال نو در تور آنکارا می باشد.  تعطیلات عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت و تفریح به شمار می رود. حال تصور کنید این زمان را به مکانی سفر کنید که یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سرتاسر دنیا می باشد و پر است از جاذبه ها و مکان های دیدنی خاص. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی مجری مستقیم تورهای ویژه نوروز 1402 ، با ارائه تور آنکارا نوروز 1403 ، سفری به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. سفر خود به آنکارا را در نوروز را به آسمان آبی بسپارید تا بتوانید بیشترین میزان لذت را تجربه نمایید.

💵 بلیط هواپیما آنکارا

هزینه سفر به آنکارا معمولا به صرفه و معقول است. بلیط هواپیما آنکارا با قیمت‌ مناسب از ایرلاین های مختلف ارایه شده است هتل های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت های مناسب به مسافران تور آنکارا ارایه می کنند. پروازهای خارجی به آنکارا توسط ایرلاین های ماهان و ایران ایر انجام می شود که با توجه به زمان سفر شما متفاوت خواهد بود. بلیط ارزان هواپیما آنکارا را می توانید از پکیج های تور ارزان آنکارا که توسط آژانس مسافرتی آسمان آبی ارایه می شود تهیه کنید.

  آب و هوای آنکارا و بهترین زمان سفر به آنکارا

شهر آنکارا مانند سایر شهرهای ترکیه دارای آب و هوایی قاره ای می باشد. تابستان هایی گرم و زمستان هایی سرد دارد. دمای هوا آنکارا به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور ترکیه و مرکز فلات آناتولی در تابستان ها در حدود 23 درجه سانتیگراد و در زمستان ها به صفر درجه سانتیگراد میرسد.بهترین زمان برای سفر به آنکارا در فصل بهار اردیبهشت، خرداد و از اواسط شهریور تا اواخر مهرماه می باشد.

🛌 رزرو هتل آنکارا

شهر آنکارا به دلیل داشتن توریست ها و گردشگران بسیار زیاد در تمام سال دارای تنوع بسیار زیادی در هتل ها و اقامتگاه های خود دارد به همین دلیل از اقامتگاه های ارزان تا هتل های پنج ستاره و لوکس را می توانید در تور لحظه آخری آنکارا انتخاب کنید البته قیمت هتل ها و اقامتگاه های آنکارا بسته به محل قرار گیری و امکاناتی که ارائه می دهند متفاوت است پس بهتر است قبل از شروع سفر خود با تور آنکارا، هتل های آنکارا را بررسی کنید و با توجه به نیاز و انتظارات خود بهترین هتل را انتخاب نمایید.

🗽 جاذبه های گردشگری آنکارا

شهر آنکارا به عنوان پایتخت و مرکز اداری کشور ترکیه، سمبل خودکفایی و مدرنیته این کشور می باشد. شهر آنکارا دارای ترکیبی از عناصر مدرن و تاریخی است بنابراین سفر به آنکارا تجربیات جدیدی از فرهنگ و معماری ترک ها برای شما به ارمغان می آورد. برخی از جاذبه های گردشگری آنکارا عبارتند از: قلعه آنکارا (Ankara Castle) با داشتن چشم اندازی 360 درجه به شهر آنکارا، آنیت کبیر (Anitkabir) محل دفن آتاترک، اولین رئیس جمهور کشور ترکیه، موزه تمدن آناتولیا، برج Atakule با ارتفاع 125 متر، حمام رومی ها و ....

🎁 خرید در آنکارا

برخی از فروشگاه های مشهور در شهر آنکارا در اطراف میدان Kizilay شهر آنکارا قرار گرفته اند. فروشگاه هایی از قبیل برندهای معتبر جهانی لوازم آرایشی، عطر و پوشاک. افرادی که به خرید لباس علاقمند می باشند می توانند از فروشگاه بزرگ مانگو (Mango) بازدید نمایند. مرکز خرید آنکامال (Ankamall) یکی از مراکز خرید محبوب گردشگران است. عمده فروشگاه های مرکز خرید زیبا و جذاب پانورا (Panora) دارای قیمت هایی متوسط و خوبی می باشند. یکی از جاذبه های بسیار زییبای شهر آنکارا فروشگاه های رنگارنگ این شهر می باشد که بزرگترین و شناخته شده ترین آنها بازار Çıkrıkçılar Yokuşu است که نظر توریست ها وگردشگران به خود جلب می کند.از دیگر مراکز خرید در شهر آنکارا می توان به Lokman Hakim ، Bakircilar Carsisi و Optimum Outlet ve Eglence Merkezi نام برد.

آژانس مسافرتی آسمان آبی با توجه به نیاز شما و زمان سفری که در نظر گرفته اید بهترین پکیج های تور آنکارا زمستان1402 را با در نظر گرفتن بودجه شما ارائه می دهد.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql