تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور های نوروزی ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان- Armenia Tour

ارمنستان با پایتختی ایروان، واقع در قفقاز جنوبی دارای تاریخ بسیار قدیمی و پر باری است. دین مردم ارامنه مسیحی بوده و به زبان ارمنی سخن می گویند. ارمنستان که تقریبا به ایران نزدیک است در بین گردشگران یک مقصد گردشگر پر طرفدار است و شما نیز می توانید با انتخاب مجری مستقیم تور ارمنستان، به این کشور پر رمز و راز سفر کرده و از مکانهای گردشگری آن دیدن کنید و لحظات خوشی را برای خود ثبت کنید.

تور لحظه آخری ارمنستان

تور لحظه آخری ارمنستان یکی دیگر از تورهای است که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می گردد. آژانس آسمان آبی نیز با ارائه این نوع پکیج، موقعیت سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند.با توجه به شرایط آب و هوایی متغیر ارمنستان، انتخاب پکیج مورد نظر شما برای سفر مانند تور لحظه آخری ارمنستان یا تور ارمنستان تابستان 1402 برای سفر و بازدید از جاذبه های توریستی می تواند متفاوت باشد.
انتخاب بعضی افراد برای سفر در فصل تابستان است و برخی ها تابستان را ترجیح می دهند. اگر مقصد سفر شما ارمنستان است بهتر است قبل از شروع سفر، از شرایط آب و هوایی ارمنستان مطلع شوید تا در زمان مناسب و مطلوب آب و هوایی سفر کنید.

🌴 تور ارمنستان ویژه زمستان

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند ولی افراد بسیاری که فکر نمی کنند که رمستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد و کشورهایی زیادی هستند که فصل مسافرت در آن ها، زمستان است و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. زمستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای سردی می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تورهای زمستانی در به اقصی نقاط جهان، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید


 سفری شگفت انگیز در فصل زمستان با تور ارمنستان زمستان 1402 

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل زمستان نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل زمستان یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل زمستان، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های زمستانی خود دارید. می توانید سفر خود را در دی ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای بهمن و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی زمستان می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور ارمنستان زمستان 1402 و ارزان ترین تور ارمنستان زمستان 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای زمستان در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور ارمنستان زمستان 1402 رقم بزنید.

🗽 جاذبه های گردشگری ارمنستان

کلیساها و صومعه های تاریخی و کهن مانند کلیسای گغارد و صومعه خور ویراپ، معابد قدیمی، شهر مذهبی اجمیازین، قلعه ایربونی،ساختمان اپرا ایروان، پارک آبی،موزه مانتادران و موزه صنایع دستی،رشته کوه های زیبای قفقاز و طبیعت بی نظیر ارمنستان، دریاچه زلال و کریستالی سوان و.. تعدادی از جاذبه های گردشگری ارمنستان هستند که می توانید در هنگام سفر از آنها بازدید کنید.

💲 قیمت تور ارمنستان

قیمت تور ارمنستان با توجه به شرایط و امکانات آن متفاوت است. آژانس مسافرتی آسمان آبی پکیج های متنوعی مانند تور لحظه آخری ارمنستان در اختیار مشتریان قرار می دهد تا گردشگران با توجه به بودجه و شرایط خود، پکیج مورد نظرشان را انتخاب کنند. برای کسب اطلاع بیشتر از تورهای ارمنستان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

🛍 مراکز خرید ارمنستان

انواع مراکز خرید شیک و لوکس و بازارهای محلی با اقلام و قیمت های مناسب در ارمنستان وجود دارد. مرکز خرید ایروان مال ارمنستان با مغازهای گوناگون، بازار فضای باز ورنیساژ ایروان با انواع صنایع دستی، دالما گاردن با انواع فروشگاهای مارک و برندهای مطرح، بازار گومی شوکا با اجناس ارمنی،مرکز خرید مترونوم با رستوران و سینما و فضای بازی کودکان از جمله مراکز خرید ارمنستان هستند.

🛌 رزرو هتل های ایروان ارمنستان

با مشاهده لیست هتل های ارمنستان با طیف متنوعی از هتل های 4 ستاره و هتلهای 3 ستاره ارمنستان روبه رو خواهید شد. برای انتخاب و رزرو هتل های 5 ستاره ارمنستان و خدمات و امکانات این هتلها با کارشناسان آژانس آسمان آبی در ارتباط باشید. هتل های ارمنستان با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند دارای قیمتهای متفاوتی هستند. لیست هتل های ارمنستان را در وب سایت آسمان آبی می توانید مشاهده کنید


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql