تور کیش

تور کیش

تور های نوروزی کیش

تور کیش

سفر به کیش با تور کیش - Kish Tour

اگر سفر با تور کیش را برگزیده اید و قصد خرید و یا رزرو تور کیش را داریدنیازمند آشنایی هرچه بیشتر با جزیره دیدنی و بسیار زیبای کیش و شناخت آن هستید. جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج فارس و از مناطق دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. در گذشته آن را با نام "قیس" می خواندند. شکل این جزیره بیضی است که در فاصله 12 کیلومتری کرانه شیبکوه قرار گرفته است. طول جزیره کیش حدود 15.45 کیلومتر و عرض آن حدود 7.5 کیلومتر می باشد . مساحتی معادل 90 کیلومتر دارد
شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که در کیش چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و یا از چه جایی دیدن کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تنوع تفریحات و جاذبه های توریستی کیش آنقدر بسیار است که شما لحظه ای بدون فعالیت نخواهید ماندپیشنهاد ما به شما این است که با تور کیش اقدام به سفر نمایید.
آژانس مسافرتی آسمان آبی پکیج های ویژه تور کیش، تور کیش لحظه آخری، تور کیش زمستان 1402 به همراه تور های لحظه آخری کیش به همراه بهترین قیمت تور کیش برای مسافران خود در نظر گرفته است.

 تور لحظه آخری کیش (آنی و ارزان قیمت)

اگر به دنبال پکیج های ویژه (خرید بلیط هواپیما به کیش و رزرو هتل در کیش) تور کیش ارزان هستید انتخاب آفرهای دقیقه 90 بهترین گزینه خواهد بودقیمت بلیط کیش به همراه رزرو هتل و پرواز با بهترین ایرلاین ها را از آژانس آسمان آبی بخواهید. سفر به جزیره توریستی کیش تابستان 1402  می تواند یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای شما باشد.

🗽 جاذبه های گردشگری کیش

نقاط دیدنی کیش و همچنین مکان های تفریحی کیش به قدری رنگارنگ و متنوع است که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. مکان های دیدنی کیش بسیار زیاد و متنوع است که می توانید با مراجعه به جاذبه های گردشگری کیش به صورت دقیق تری با آنها آشنا شوید.
شهر باستانی حریره در کیش، خانه اعیانی کیش، شهر زیرزمینی کاریز در کیش، کشتی یونانی کیش، سواحل شنی کیش، نمایشگاه خزندگان در کیش، ورزش های دریایی همانند غواصی در کیش، آکواریوم کیش، بوستان آهوان کیش و اسکله تفریحی کیش و ...

  آب و هوای کیش

آب و هوای کیش گرم و مرطوب می باشد و متوسط دمای هوا در سال 26.6 درجه سانتیگراد می باشد. آب و هوای جزیره تحت تأثیر توده های مختلف هوای شمال غربی و جنوبی قرار دارد و به صورت کلی خشک و کم باران است. بارندگی بیشتر به صورت رگبار و اکثراً در ماه های زمستانی اتفاق می افتد.

 بهترین زمان سفر به کیش

اگر دنبال بهترین زمان برای سفر به کیش هستید، مناسب ترین زمان سفر از اوایل ماه دی الی اواخر فروردین و یا نهایتاً تا اواخر اردیبهشت می باشد. گرچه گاهی ممکن است حتی در فروردین ماه هم گرمای هوا برای برخی از افراد قابل تحمل نباشد. در این ماه ها هوای کیش در بهترین شرایط ممکن است و از طرفی هم بهترین و مناسب ترین مکان در زمستان برای تجربه هوای بهاری به شمار می رود. البته قابل ذکر است که در کل هوای جزیره کیش بیشتر مواقع گرم و مرطوب است ولیکن در این ماه ها، هم رطوبت و هم دما در جزیره به کمترین میزان خود می رسد.

🛍 مراکز خرید کیش، سوغاتی کیش

جزیره کیش سالانه بیشتر از یک میلیون نفر توریست و گردشگر را در خود جای می دهد که از این مقدار جمعیت، درصد بسیاری در مدت زمان سفرشان به بازارها و مراکز خرید کیش می روند و خرید می کنند. مراکز خرید کیش به دلیل فروش کالا و اجناس اصل و داشتن قیمت های به نسبت مناسب و ارزان تر از شهرهای دیگر کشور، محبوبیت بسیاری بین گردشگران دارد. البته اگر قصد خرید از مغازه های این شهر را دارید، بهتر است کاملاً از قیمت های اجناس مورد نظر در شهر خودتان مطلع باشید تا بتوانید با اجناس بازارهای کیش مقایسه کنید و خریدی مناسب داشته باشید، چرا که برخی اجناس در آنجا نه تنها ارزان تر نیستند بلکه گران قیمت تر هم هستند. همچنین به دلیل نزدیکی بازارها و مراکز خرید بهتر است قیمت های اجناس را هم در بازارهای آنجا نیز باهم مقایسه کنید.
بازار پارس خلیج فارس، مرکز خرید ونوس، بازار صفین, مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پانیذ، بازار پردیس 1، بازار پردیس 2، مرکز خرید دامون، بازار مریم، بازار مروارید، بازار مرجان و مرکز خرید سارینا 1 از محبوب ترین و بهترین بازارها و مراکز خرید در کیش به شمار می روند.

💵 قیمت تور کیش (قیمت پکیج های تور کیش)

هزینه تور کیش با توجه به شهری که می خواهید از آنجا سفر کنید متفاوت است برای مثال تور کیش از شیراز با تور کیش از مشهد با قیمت متفاوتی نسبت به سفر از تهران خواهد بود.

🛌 🏩 رزرو هتل در کیش

قیمت و نرخ هتل و خوابگاه در کیش بسیار متنوع می باشد، از بهترین هتل های 5 ستاره کیش گرفته تا مسافرخانه های ارزان همه در این جزیره یافت می شوندقیمت هتل در کیش با توجه به پکیج انتخابی تور کیش مشخص می شود. شما میتوانید بدون هیچ نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج های تور کیش از آژانس آسمان آبی خاطر خود را از رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل های کیش راحت کنید.
از بهترین هتل های کیش می توان به هتل شایان کیش، هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش، هتل پارمیس کیش، هتل ترنج کیش، هتل ویدا کیش، هتل سورینت مریم کیش و هتل شایگان کیش اشاره کرد.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql