تور بالی نوروز 1403

تور بالی نوروز 1403

تور بالی نوروز 1403


تعطیلات عید نوروز 1403 با تور بالی 

تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای تجدید قوای یک ساله و بهترین زمان برای سفر به مکانی زیبا و پرتوریست است. بالی شهری جزیره ای در شرق آسیا است و از جمله مراکز مهم توریستی دنیا به شمار می رود. بالی معروف به جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر در اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم متصل می کند. در شمال و جنوب کوه های مرکزی این جزیره، زمین های حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که از آن برای کاشت برنج استفاده می شود، مزارع پلکانی برنج بالی دارای شهرت جهانی است و از جاذبه های گردشگری بالی به شمار می رود. فاصله هوایی جزیره بالی تا جاکارتا حدود 2 ساعت و همچنین تا تهران با محاسبه توقف بین پروازی در شهرهای دوحه، کوالالامپور یا سنگاپور حدود 15 ساعت می باشد. تعطیلات عید نوروز 1403 با تور بالی آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی از جمله خاص ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان ابی به مسافران علاقمند به بازدید از بالی، خدمات ویژه سال نو در تور بالی می باشد.

بهترین قیمت تور بالی تعطیلات عید نوروز 1403

تعطیلات نوروز از پر رفت و آمدترین زمان های سفر است و همین دلیل هزینه ها افزایش پیدا می کند. هزینه سفر به بالی با توجه به زمان و مدت اقامت و همچنین هتل مورد نظر شما و خدماتی که ارائه می دهد متفاوت است. با برنامه ریزی مناسب برای تعطیلات نوروز 1403 می توانید تجربه ای عالی از سفر خود به داشته باشید.

آب و هوای بالی در تعطیلات عید نوروز 1403

بالی دارای آب و هوای استوایی و دارای تغییرات فصلی بسیار اندک است و دارای دو فصل گرم و مرطوب است و در تمام طول سال دارای درجه حرارت بین 20 درجه سانتیگراد در شب و تا 33 درجه سانتیگراد در روز است. به دلیل اینکه جزیره بالی در جنوب خط استوا قرار گرفته است، باعث شده تا آب و هوای گرمسیری در این جزیره حکم فرما باشد. بهترین زمان سفر به بالی از فرووردین تا اوایل مهر است.

جاذبه های گردشگری بالی 

بالی دارای جاذبه های توریستی متنوع و متعددی ست و همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. از جمله جاذبه های گردشگری بالی می توان به روستای سمینیاک بالی، منطقه تانجونگ بنوآ بالی، غارفیل گواگاجا بالی، معبد مادر بالی، ساحل سانور بالی، ساحل جیمباران بالی اشاره کرد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql