پارک دلفین آنتالیا

پارک دلفین آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1398

پارک دلفین های آنتالیا Aqualand Antalya Dolphinland

شهر آنتالیا به عنوان نهمین شهر بزرگ ترکیه و یکی از شهرهای پربازدید جهان است. یکی از دلایل جذب مسافر به این شهر زیبا، آب و هوای مدیترانه ای آنتالیاست. تفریحات ساحلی و ورزش های آبی آنتالیا بسیار پرطرفدار است. در بهار، تابستان و پاییز آنتالیا هوای گرم مطلوبی دارد که بهترین زمان سفر به آنتالیا محسوب می شود. سواحل آنتالیا جزء بهترین سواحل دنیا محسوب می شود اما نکته ی قابل توجه اینکه آنتالیا فقط بخاطر سواحل زیبایش نیست که به عنوان یکی از بهترین شهرهای پربازدید جذب توریست دارد و معروف است. جاذبه های گردشگری آنتالیا بسیار زیاد و زیبا است و علاوه بر آثار باستانی ها فراوان و نیز مراکز خرید مدرن، جزء بهترین پارک های آبی و نیز سرگرمی های جذاب میشود.

پارک دلفینلند آنتالیا _ آسمان آبی

پارک دلفین آنتالیا
پارک دلفین آنتالیا Antalya Dolphinland در سال 1994 ساخته شد و از همان سال با مربیان حرفه ای و کارکنان باتجربه به عنوان یک جایگزین جذاب برای سواحل آفتابی ست چرا که باعث ایجاد علاقه و کنجکاوی مردمان محلی و نیز گردشگران خارجی تور آنتالیا شده است. دلفینلند آنتالیا با دارا بودن چندین دلفین، شیرهای دریایی و نهنگ سفید در نمایش های معمول خود، هیجان و رضایت بازدیدکنندگان را در تمام سنین با خود به ارمغان آورده است. 
مجموعه دلفین لند متعلق به یک مجموعه پیچیده به نام پارک آبی آکوآلند Aqualand است. در مجموعه آکوالند سرسره های آبی هیجان انگیز، سقوط آزاد و استخرهای متنوعی وجود دارد که یک روز پر هیجان را برای گردشگران به همراه دارد. این مجموعه برای کودکان استخر مخصوص کودکان و وسایل بازی نیز قرار داده تا کودکان نیز در کنار بزرگسالان خود از شادب و لذت بهره مند شوند. گردشگران و مسافرین تور آنتالیا می توانند به راحتی با استفاده از سواحل، صندلی های خورشیدی، استخرهای آب سرد، سونا، جکوزی و در نهایت تماشا و شنای خاطره انگیز با دلفین ها یک سفر به یاد ماندنی را در خاطرات خود ثبت نمایند.
مجموعه پارک دلفین در بسیاری از برنامه های تور آنتالیا تابستان 98 قرار دارد. در نزدیکی پارک دلفین ها، موزه و آکواریوم آنتالیا و نیز ساحل کنیا آلتی قرار دارد.
ساعت کاری پارک دلفین ها : از 10 صبح تا 5 عصر می باشد.
شماره تماس : 00902422490908
آدرس : Meltem Mh.,Dumlupınar Blv. Konyaaltı Koruluğu, 07030Muratpaşa/Antalya,Turkey

پارک دلفین آنتالیا _ آسمان آبی

قوانین پارک دلفین ها

1. استفاده از غذا و نوشیدنی به داخل استخرها و نیز سالن نمایش ممنوع است.
2. استفاده از لباس های شخصی مانند تی شرت، شلوار جین و ... در هنگان استفاده از استخر ممنوع است.
3. افراد بالای 12 سال بزرگسال محسوب می شوند.

هتل های نزدیک به پارک دلفین های آنتالیا
آنتالیا با دارا بودن تعداد بسیار زیادی هتل لوکس ، ساحلی، اقتصادی برای هر مسافر با هر نوع بودجه ای باعث شده که توریست های بسیاری به این شهر زیبا سفر کنند.
مسافرین تور آنتالیا می توانند با رزرو کردن یکی از هتل های آنتالیا در این شهر زیبا چند شبی را به اقامت بپردازند.

1.هتل سو آنتالیا Hotel Su Antalya
2.هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا Rixos Downtown Antalya
3.هتل ازکایماک فالز آنتالیا Özkaymak Falez Hotel Antalya
4.هتل کرنر پارک آنتالیا The Corner Park Hotel Antalya
5.هتل بلو گاردن آنتالیا Blue Garden Antalya

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql