مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 شهریور ، 1398

مرکز خرید وافی دبی Wafi Shopping Mall

مرکز خرید وافی دبی در کنار برج های مسکونی، هتل و مهمانسراها با امکانات رفاهی مختلف که ترکیبی از انواع خرده فروشی، عمده فروشی، سرگرمی قرار دارد. این مرکز خرید لقب شهر وافی گرفته است. در مرکز خرید وافی دبی بیش از 350 مغازه قرار دارد که به فروش اجناس مختلف با برندهای بین المللی و محلی می پردازد. در مرکز خرید وافی دبی مانند مابقی مراکز خرید بزرگ، سالنی برای نمایش جدیدترین محصولات در زمینه مد و فشن وجود دارد. در این مرکز خرید برندهایی مانند سلام، مارکس اند اسپانسر و ... قرار دارد. فودکورت موجود در این مرکز خرید مجموعه ی گسترده ای از رستوران ها، فست فود ها، کافه ها، بارها و .... را شامل می شود. از جمله امکانات مرکز خرید وافی دبی می توان به صرافی، بانک، دستگاه خودپرداز، اتاق مخصوص نماز و استراحت، پارکینگ و ... اشاره کرد. در مرکز خرید وافی می توانید رقص نور و صدا، خان مرجان، کافه کورت، زمین بازی مخصوص کودکان نیز قرار دارد.
هر شب در ساعت 9:30 در قسمت بیرونی مرکز خرید وافی دبی نمایشی از نور و صدا برگزاد می شود. در این رقص نورها اهرام مصر و سایر اماکن و مجسمه های مصر به تصویر کشیده می شود و فضایی جدید و زیبا برای خانواده ها رقم می زند.

ساعت و روزهای کاری مرکز خرید وافی دبی

از روز یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
روز های پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

چگونه به مرکز خرید وافی دبی برویم؟

مرکز خرید وافی دبی در فاصله 10 دقیقه ای با فرودگاه در خیابان شیخ زائد دبی فاصله دارد. دسترسی به مرکز خرید وافی دبی راحت است.

آدرس مرکز خرید وافی دبی

Oud Metha Rd - Dubai - United Arab Emirates 

مرکز خرید وافی دبی _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql