سرزمین فراری دبی

سرزمین فراری دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 شهریور ، 1398

شهربازی فراری دبی The Ferari Land Of Dubai

سرزمین فراری دبی با وسعت 200000 متر مربع و در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده و به عنوان تنها شهربازی فراری در دنیاست. در این شهر بازی در کمترین زمان به مفهوم جدیدی از سرعت و هیجان دست خواهید یافت. فراری ورلد Ferrari World از بزرگ ترین شهربازی های سرپوشیده و همچنین جذاب ترین مجموعه تفریحی در دنیاست. در سرزمین فراری دبی مجموعه ای از بازی های متنوع و پرسرعت وجود دارد. ساخت فراری ورلد از سال 2007 شروع و پس از 3 سال در سال 2010 به اتمام رسید. شهربازی فراری دبی بسیاری از افتخارات را از آن خود کرده که یکی از مهمترین آنها جایزه موسسه معتبر ورلد تراول اواردز است که در سال 2016 به آن دست یافت. در سرزمین فراری مجموعه ای از تفریحات مخصوص و هیجان انگیز، سواری های مختلف و همچنین رستوران و استراحتگاه ها وجود دارد تا بتوانید یک روز هیجان انگیز را تجربه کنید. این شهربازی به عنوان بهترین پارک موضوعی از سوی سازمان مینالاک، ورلد تراول اواردز در سال های 2016 و 2017 شده است.
در شهربازی فراری ورلد قسمت های مختلفی وجود دارد: ترن های هوایی موجود در این شهربازی بسیار هیجان انگیز است. 


ترن هوایی در سرزمین فراری دبی _ آسمان آبی

ترن هوایی فرمولا روسا : این ترن هوایی به عنوان سریع ترین ترن هوایی در دنیا شناخته شده است که می تواند تنها در عرض 2 ثانیه با سرعت 100 و پس از آن با 240 کیلومتر بر ساعت را طی می کند. افزایش سرعت در این ترن هوایی تنها 4 ثانیه طول می کشد. 

ترن هوایی فیورانو جی تی: یکی دیگر از ترن های هوایی موجود در این شهربازی فیورانو جی تی است که البته نمی تواند از نظر سرعت به فرمولا روسا برسد اما یکی از هیجان انگیز ترین ترن های موجود در دنیاست. نهایت سرعت در این ترن هوایی 95 کیلومتر بر ساعت است.

ترن هوایی فلایینگ ایس : این ترن هوایی تجربه هیجان را به شکل دیگر به شما هدیه می کند چرا که این ترن هوایی بزرگ ترین حلقه ترن هوایی دنیا را دارا می باشد. سرعت ترن هوایی فلایینگ ایس 120 کیلومتر بر ساعت است. 

ترن هوایی تربو ترک : تجربه سوار شدن بر ترن هوایی تربو ترک شبیه به هیچ کدام از ترن هایی که سوار شدید نیست. با سوارشدن بر این ترن شما می توانید گرانش صفر زمین را به صورت کاملا عمودی تجربه کنید. حداکثر سرعت در این ترن هوایی 102 کیلومتر بر ساعت است. نکته مهم اینکه برای استفاده از این ترن هوایی محدودیت قد وجود دارد. افرادی که قد آنها بین 1.3 تا 1.96 است می توانند از این ترن استفاده کنند.

آکادمی کارتینگ فراری ورلد : در این آکادمی با سوار شدن بر ماشین های کارتینگ در مسیر 290 متری می توانید با دوستان تان به مسابقه بپردازید. جهت استفاده از این کارتینگ باید حتما از صبح زود ثبت نام کنید

بازی چرخش تایر : در بازی چرخش تایر می توانید به درون جایگاه هایی که به شکل چرخ های فراری هستند نشسته و می توانید سرعتی همانند چرخش تایر ماشین های مسابقه ای را تجربه کنید. سرعت دور در این تایرها 16 دور در دقیقه است.

اسکودریا : در این چالش می توانید در شبیه سازهای فراری نشسته و با دست فرمان خود هنر رانندگی خود را به رخ همگان بکشید. این بازی زمان دار است پس باید در صبح اول وقت ثبت نام کنید. 

تجربه سوارشدن بر فراری برای کسانی که همیشه آرزو داشتند پشت یک ماشین فراری بنشینند میتواند بسیار لذت بخش باشد، رنگ این فراری قرمز است. قبل از نشستن در ماشین، فردی آموزش های لازم را به شما می دهد و سپس می توانید از رانندگی خود به مدت 10 دقیقه در فراری لذت ببرید.

شهربازی فراری دبی دارای منطقه ای مخصوص کودکان است. در این محدوده کودکان می توانند آموزش ببینند ، لذت ببرند و بازی کنند. 

رانندگی کودکان در سرزمین فراری دبی _ آسمان آبی


جونیور گرند پریکس: در مدرسه مسابقه کودکان به عنوان دومین بخش مدرسه رانندگی فراری است که در این بخش هیجان انگیز کودکان می توانند رانندگی کنند. در ابتدا به کودکان آموزش می دهند و پس از آن رانندگان جوان به همراه کودکان در این بخش تفریحی می توانند پشت فرمان بنشینند . نهایت سرعت 6 کیلومتر بر ساعت است.

جونیور جی تی : این بخش نیز برای کودکان است که بیش از یک یا دو بخش اختصاصی به چشم می خورد. در این جا اول با یک فیلم آموزشی، کودکان آموزش می بینند سپس کارشناسان مابقی آموزش ها را به کودکان توضیح می دهند. نهایت سرعت 6 کیلومتر بر ساعت است.

گالری فراری : در نمایشگاه فراری می توانید از نزدیک انواع مدل های فراری را دیده و با آنها آشنا شوید و همچنین درباره هر کدام از مدل های منحصر به فرد آن اطلاعات لازم را کسب کنید. 

تور کارخانه فراری : این تور مجازی بوده و شما را به دل کارخانه های فراری می برد و شما می توانید با این تور مراحل ساخت ماشین های فراری را از نزدیک ببینید. از طراحی های اولیه گرفته تا ساخت قطعات مختلف و همچنین رنگ آمیزی ماشین، را می توانید ببینید.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql