چرخ و فلک باکو

چرخ و فلک باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 بهمن ، 1398
چرخ و فلک باکو | Carousel Baku 
چرخ و فلک باکو سازه ای متفاوت در سرتاسر باکو است. سازه ای عظیم  به ارتفاع 60 متر مربع و دارای 30 کابین، که ظرفیت هر کابین 8 نفر می باشد. چرخش یک دور کامل این چرخ و فلک به اندازه 30 تا 40 دقیقه طول می کشد. بله درست متوجه شدید  اگر می‌خواهید تمام شهر باکو و جاذبه‌های آن را یکجا ببینید چرخ و فلک چشم باکو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
باکو شهر تضادها در آذربایجان است که با وجود معماری سنتی و کاخ‌های تاریخی در کنار معماری مدرن به زیبایی تمام می‌درخشد. توصیه می‌کنیم که گردشگران تور باکو در کنار بازدید از اماکن تاریخی و گردش در میان ساختمان‌های شهری باکو از چرخ و فلک چشم باکو هم دیدن کنید زیرا این وسیله‌ی تفریحی مدرن چشم‌اندازی از تمامی محله‌های شهر و پهنای دریای خزر را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.اگر می‌خواهید اقامتی به یادماندنی در باکو داشته باشید رزروهتل و بلیط هواپیمای خود را به کارشناسان ما در آژانس آرزوی آسمان آبی  بسپارید. از دیرباز چرخ و فلک‌های غول پیکر طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند. چرخ و فلک بزرگ لندن یا سنگاپور تنها برخی از این موارد هستند. همانطور که گفتیم، ارتفاع چرخ و فلک چشم باکو 60 مترمربع است، بنابراین اگر دچار ترس از ارتفاع هستید این مکان را به شما پیشنهاد نمی ‌دهیم در غیر این صورت باید بگوییم که بی‌تردید چشم باکو سفر شما را به شهر باکو فراموش نشدنی خواهد کرد. 
چرخ و فلک باکوموقعیت مکانی چرخ و فلک باکو
چرخ و فلک باکو در بلوار ساحلی باکو که شهرت بسیاری در شهر دارد مستقر شده است. از دیگر جاذبه های گردشگری باکو که میتوانید از آن دیدن کنید،مجموعه تفریحی و منحصر به فرد مینی ونیز باکو می باشد که در فاصله کمی از چرخ و فلک قرار گرفته است.  
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql