مرکز خرید اوماکس ودینگ آگرا

مرکز خرید اوماکس ودینگ آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اسفند ، 1398

مرکز خرید اوماکس ودینگ آگرا | Omaxe Wedding Mall agra

هندوستان کشوری با فرهنگ های غنی می باشد و شهر آگرا که سومین شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش می باشد در این کشور قرار گرفته است که در کنار یک رودخانه زیبا به نام یامونا(جمنا) واقع شده است. مسافتی که از پایتخت هندوستان یعنی دهلی باید تا شهر آگرا طی کرد حدود دو ساعت و نیم با ماشین سواری، چهار ساعت با قطار و نیم ساعت با هواپیما می باشد. از جاذبه های گردشگری هند می توان به مراکز خرید و بازارها اشاره کرد که تعداد بی شماری در هندوستان وجود دارد.

مرکز-خرید-اوماکس

یکی از مرکز خریدهایی که در شهر آگرا موجود است مرکز خرید اوماکس ودینگ می باشد. این مرکز خرید مساحتی حدود صدو هفتاد و پنج هزار فوت دارد که در نزدیکی بزرگراه دهلی، آگرا واقع شده است و دارای پارکینگی مجهز در فضای کافی برای وسیله نقلیه افراد زیادی می باشد. یک سینمای چند بعدی  در مرکز خرید اوماکس ودینگ قرار گرفته است و برای مشتریانی که به قصد خرید آمده بودند جدید و جذاب هست. 

مرکر-خرید-اوماکس-آگرا

در این مرکز خرید بسیار بزرگ محصولات زیادی چون پوشاک، جواهرات، لوازم آشپزخانه، لوازم بچه گانه و ... موجود می باشد. یک سالن باشکوه و بی نظیری هم در این مرکز برای برگزاری مراسمات مختلف تاسیس شده است. همچنین رستورانی شیک با محوطه ای برای سرو غذا جهت رفع نیاز افراد خوش خوراک نیز در مرکز خرید اوماکس ودینگ موجود می باشد. ساعت کاری این مرکز خرید محبوب همه روزه از ساعت ده صبح الی ده شب است که گردشگران تور هند بسیار از آن استقبال می کنند.

مرکز-خرید-اوماکس-ودینگ-آگرا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql