مرکز خرید تی دی آی آگرا

مرکز خرید تی دی آی آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اسفند ، 1398

مرکز خرید تی دی آی آگرا | TDI

هندوستان همیشه سرزمین افسانه ها و خدایان گوناگون بوده است که بسیار پر راز و رمز می باشد. کشور هند دارای تاریخ و فرهنگ های غنی است که مسافران و گردشگران بسیاری را ترغیب کرده است که با تور هند سفر کنند. وقتی برای گردش و گشت و گذار به آگرا که یکی از سه شهر بزرگ هند است می روید باید از کنار معابد و ساختمان های جذاب عبور کنید که بسیاری از آنها خارق العاده می باشند. 

مرکز-خرید-تی-دی-آی

مرکز خرید تی دی آی در نزدیکی یکی از جاذبه های گردشگری آگرا تاج محل که بسیار معروف و جزو میراث جهانی هست می باشد. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید در هندوستان است. مساحت این مرکز خرید بزرگ 1.200.000 متر مربع می باشد. در مرکز خرید تی دی آی آگرا انواع لوازمی چون پوشاک، وسایل الکترونیکی، وسایل آشپزخانه ، جواهرات و ... به فروش می رسد که تقریبا تمامی اجناس از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. برای رفع خستگی و گشنگی ناشی از گشت و گذار در مرکز خرید رستوران های متعددی  که آماده خدمت به مشتریان هستند وجود دارد.

در مرکز خرید تی دی آی آگرا فروشگاه هایی موجود است که انواع برندهای خارجی و داخلی لوکس و مارک های معتبر جهانی را به فروش می رسانند. همچنین برای علاقه مندان به فیلم یک سینما در محوطه مرکز خرید ساخته شده است که به جذابیت هرچه بیشتر مرکز خرید افزوده است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت ده صبح الی نه شب آماده فروش اجناس به مشتریان عزیز می باشد.

مرکز-خرید-تی-دی-آی-آگرا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql