مرکز خرید آشوک کاسموس مال آگرا

مرکز خرید آشوک کاسموس مال آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اسفند ، 1398

مرکز خرید آشوک کاسموس مال آگرا | Ashok Cosmos Mall agra

هندوستان کشوری مملوء از فرهنگ های غنی می باشد که در خود انواع بناهای شگفت انگیز و پر رمز و راز را جای داده است. همانطور که میدانید هندوستان کشوری بسیار دیدنی و دارای بهترین آب و هوا مخصوصاً در ماه های اکتبر تا مارس می باشد که گردشگران زیادی را ترغیب می کند که با تور هند در این ماه ها به این کشور سفر کنند. اگر به هند رفتید حتماً سری به شهر زیبای آگرا بزنید. ناگفته نماند که یکی از جاذبه های گردشگری معروف جهان که همان تاج محل می باشد نیز در شهر زیبای آگرا قرار گرفته است.

مرکز-خرید-آشوک

از بهترین مرکز خریدهای شهر آگرا همواره می توان از مرکز خرید آشوک کاسموس مال نام برد. این مرکز خرید با شکوه در ده طبقه طراحی و دیزاین شده است که انواع خرده فروشی ها، فروشگاه های مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی و... در آنجا یافت می شود. در مرکز خرید آشوک کاسموس مال کارت های اعتباری بین المللی را نیز قبول می کنند. همچنین در این مرکز خرید دفاتر خدماتی متعدد و سرگرمی های گوناگون وجود دارد. برای کودکان دلبندتان می توانید از این مرکز خرید اسباب بازی های جالب و جذابی را سوغاتی بخرید. همچنین اگر نیاز به لوازم ضروری آشپزخانه خود هستید به فروشگاه های مخصوص آن ها در این مر کز خرید مراجعه کنید که با مناسب ترین قیمت می توانید اجناس خود را خریداری کنید.

مرکز-خرید-آشوک-کاسموس

در مرکز خرید آشوک کاسموس مال آگرا انواع فروشگاه های برند و بوتیک های گران قیمت برای علاقه مندان به مارک های معروف و معتبر موجود می باشد. همچنین دارای مولتی پلکس سه صفحه ای جهت سرگرمی می باشد. برای کسانی که به زیبایی صورت و اندام خود بسیار اهمیت می دهند نیز مراکز تناسب اندام و زیبایی نیز دایر هست. این مرکز خرید با وجود سینمای مجهز یک مرکز خرید کامل به حساب می آید. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب باز می باشد.

مرکز-خرید-آشوک-کاسموس-مال-آگرا

آژانس آرزوی آسمان آبی همواره سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql