مرکز خرید پورت باکو

مرکز خرید پورت باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 بهمن ، 1398
 مرکز خرید پورت باکو|Port Baku Mall   
مرکز خرید پورت باکو، بزرگ ترین و البته یکی از جدیدترین  مراکز خرید شهر باکو محسوب می شود این مجتمع در سال 2014  به مساحت 32000 متر مربع در سه طبقه افتتاح شد و به عنوان بین المللی ترین و شیک ترین مرکز خرید باکو شناخته می شود.
هر شخصی برای سفر انگیزه های مختص خود را دارد و بهترین انتخاب در سفر برای لوکس بودن خرید کردن است. درگاهی موارد خرید هدف اصلی یک سفر می شود،  پس اگر شما هم به خرید کردن اهمیت می دهید با آژانس آرزوی آسمان آبی در تور باکو همراه شوید تا با ما به باکو، شهر ساحلی که با کشور ما مرز آبی مشترک دارد و مورد توجه عده زیادی از گردشگران ایران قرار گرفته است برویم، در این گردشگری ما بازار گردی و خرید کردن را انتخاب میکنیم. اگربخواهید جایی را برای خرید و گشت و گذار در فضایی مدرن انتخاب کنید، مرکز خرید پورت باکو می تواند یکی از اولین انتخاب های شما باشد.
پورت-مال-باکودرمرکز خرید پورت باکو  چه خواهیم دید؟ 
مرکز خرید پورت باکو دارای بیش از 70 فروشگاه، کافه و رستوران می باشد و بهترین برندهای هر یک از انواع لباس و پوشاک و لوازم آرایشی را در آن یافت می شود.
طبقه اول مرکز خرید پورت باکو
مرکز خرید پورت باکو در طبقه اول یا همکف خود بخش عمده ای از فروشگاه های کل مجتمع راجای داده است. حدود 50 مغازه مختلف در این طبقه به چشم می خورد که در کنار مغازه های پوشاک، رستوران و کافه، شهربازی، امکاناتی چون پارکینگ، چندین آسانسور، پله برقی و سرویس بهداشتی وجود دارد.
برندهای مد ولباس و جواهرات ، عطر،  آرایشی و بهداشتی مرکز خرید پورت باکو در طبقه اول شامل : الکساندرا مک کوئین، بالنسیاگ، بربری، امیلیو پوچی، استلا مک کارنی،امپریوم،تیفانی لند،تگ هویر، ولنتینو، لوور و غیره می شوند. 
کافه و رستوران مرکز خرید پورت باکو درطبقه اول خود  کافه و رستو ران های  استار باکس،  کافه آرمانی، پاستا شاپ، کافه گلوریا جینز،  دالویا، کراسان و غیره را جا داده است.شهربازی بامبل بی مرکز خرید پورت باکو ، تنها مکان در آذربایجان است که طیف متنوعی از فعالیت های شاد و مفرح را به کودکان 6 ماه به بالا پیشنهاد می دهد.
طبقه دوم مرکز خرید پورت باکو
مرکز خرید پورت باکو در طبقه دوم خود تعداد مغازه های کمتری را گنجانده است. گردشگران تور باکو وعلاقه مند به برند امپریوم جالب است بدانید که،فروشگاه های زنجیره ای امپریوم باکو در هر سه طبقه مرکز خرید پورت باکو به چشم می خورد و دو بخش زنانه و مردانه را به خود اختصاص داده است. در طبقه دوم مرکز خرید پورت باکو برندهای مد ولباس مانند : بنانا ریپابلیک، امپریوم، کارن میلن، کی بنت، ماسیمو دوتی وغیره به چشم می خورد.
طبقه سوم مرکز خرید پورت باکو
در مجموع پانزده  مغازه و فروشگاه در طبقه آخر مرکز خرید پورت باکو دیده می شوند.و اکثر مغازه ها مختص کودکان و همینطور لوازم و پوشاک ورزشی است.فروشگاه های طبقه سوم مرکز خرید پورت باکو شامل: رستوران باکانیلیا، پوشاک کودک برومز، امپریوم، چیکو، جاکادی وغیره می شود.کافه هوس مرکز خرید پورت باکو کافه ای معروف و زنجیره ای که در کشورهایی چون آمریکا و ترکیه شعبه دارد.
موقعیت مرکز خرید پورت باکو
مرکز خرید پورت باکو در خیابان نفت چیلار باکو قرار دارد و فاصله کمتر از یک کیلومتر با بلوار ساحلی باکو دارد از نزدیکترین جاذبه های گردشگری باکو به این مرکز خرید میتوان مرکز خرید 28 باکو و مجتمع تفریحی آزور باکو، خیابان نظامی باکو، موزه هنرهای مدرن باکو نام برد. 
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql