مرکز خرید گنجلیک باکو

مرکز خرید گنجلیک باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 بهمن ، 1398
مرکز خرید گنجلیک باکو|Ganjlik mall Baku
مرکز خرید گنجلیک باکو همانطور که از نامش مشخص است در منطقه گنجلیک شهرباکو واقع شده است. این مرکزخرید ساختمانی چهار طبقه با معماری مدرن می باشد که از فاصله دور نیز خودنمایی میکند ودر آن دو پارگینگ برای رفاه مراجعین در نظر گرفته شده است. خرید یکی از مواردی است که می تواند یک سفر را لذت بخش کند و باکو تعداد زیادی از برند های مشهور را در مراکز خرید خود جای داده است و پورت مال باکو یکی دیگر از مراکز خرید لوکس این شهر می باشد که گردشگران تور باکو مجذوب آن می شوند.
گنچلیک-مال-باکودر مرکز خرید گنجلیک باکو چه خواهیم دید؟
طبقه همکف مرکز خرید گنجلیک باکو:
در طبقه همکف این مرکزخرید هایپر براوو و فروشگاه های لوازم خانگی به چشم میخورند.
گنجلیک-مال-باکوطبقه اول و دوم مرکز خرید گنجلیک باکو:
 به ترتیب در طبقات اول و دوم گنچلیک مال، مراکزخرید و برندهای پوشاک قرار گرفته است، برندهایی قبیل: دیفکتو، نکست ،مادام کوکو، کوتون ،فلوو لاگوست وغیره در این طبقات به پشم میخورد. اگر علاقه به خرید لباس های برند در تور باکو دارید میتوانید از طبقات اول و دوم مرکز خرید گنجلیک باکو بازدید کنید.
گنجلیک-مال-باکوطبقه سوم مرکز خرید گنجلیک باکو:
یک سوپرایزعالی در طبقه سوم در انتظار طرفداران فست فود است. برند آمریکایی مک دونالد باکو با انواع و اقسام کوکتل ها، همبرگرها و منوهای متنوع مرغ سوخاری و شعبه کی اف سی باکو در طبقه سوم مرکزخرید گنجلیک قرار گرفته است.
گنجلیک-مال-باکوطبقات فوقانی مرکز خرید گنجلیک باکو:
حال نوبت به تفریح می رسد در طبقات فوقانی تفریحاتی برای بزرگسالان و کودکان مانند موارد زیر در نظر گرفته شده است.
بولینگ مرکز خرید گنجلیک باکو
سرزمین عجایب مرکز خرید گنجلیک باکو
سالن های مرکز خرید گنجلیک باکو: در مرکز خرید گنجلیک باکو اولین و بزرگترین سینما ی باکو با تکنولوژی دالبی اتموس ایجاد شده است که با این تکنولوژی صدای فیلم از تمام نقاط سالن سینما به گوش می رسد و کیفیت فیلم دیدن بیشتر می شود. 
گنجلیک-مال-باکوموقعیت مکانی مرکز خرید گنجلیک باکو
مرکز خرید گنجلیک باکو در فاصله نزدیک ایستگاه متروگنجیلک و ساختمان مجلس نمایندگان باکو قرار گرفته است. موزه حیدر علی اف باکو و مرکز خرید مترو پارک باکو نزدیکترین جاذبه های گردشگری به  گنجلیک مال می باشند.
گنجلیک-مال-باکو

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql