گالری هنر و جواهر آگرا

گالری هنر و جواهر آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 بهمن ، 1398

معرفی گالری هنر و جواهر آگرا|Gems And Art Gallery

هندوستان کشوری در جنوب آسیا می باشد که پایتخت آن دهلی نو می باشد. آگرا یکی از سه شهر بزرگ هند است که در سده 16 میلادی توسط سکندر لودهی کشف شد. تاج محل که یک بنای بسیار مهم و تاریخی است در شهر آگرا قرار دارد. این بنای زیبا ازمعماری ایرانی برای ساختش استفاده شده است. تاج محل بنای یادبود ممتاز بانو می باشد که در سال 1648 میلادی ساخته شده است. در آگرا جاذبه های گردشگری بی شماری وجود دارد که به جذب توریستان تور هند کمک به سزایی داشته اند. از این جاذبه ها می توان به موزه ها اشاره داشت.

موزه-هنر-و-جواهرات

گالری هنر و جواهر آگرا یکی از مجموعه هایی است که در زمینه آثار هنری فعالیت دارد که نمایان گر فرهنگ هندو می باشند. یکی از راه هایی که می توان با هنر و فرهنگ غنی و سنتی هند آشنا شد بازدید از گالری سنگهای قیمتی و هنری آگرا می باشد. این گالری محبوب آثاری بی نظیری از محصولات دستی مانند عتیقه، مصنوعات، حکاکی های چوب، برنج، نقره و ارقام سنگی، گلدوزی، مجموعه ای از ناب ترین جواهرات از طلا و نقره و مجموعه پارچه را در خود جای داده است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این گالری در چندین دهه پیاپی طراحی های بی نظیری از سنگ های قیمتی را ارائه کرده است که برای خرید سوغاتی می تواند یک ایده تک و جذاب باشد. همچنین در قسمت های مختلف گالری هنر و جواهرات آگرا آثار خارق العاده ای از آلات موسیقی، جواهرات دست ساز ابزار چوبی نیز به چشم می خورد.

موزه-هنر-و-جواهرات-آگرا

نرخ اجناس در این گالری بستگی به محصولی که انتخاب می کنید کاملاً متفاوت می باشد. در بعضی از آثار موجود در گالری از سنگ های طبیعی بسیار ارزشمند استفاده شده است. ناگفته نماند که این گالری دارای مجموعه ای غنی از اشیاء فرهنگی که متعلق به تمامی کشورهای راجستان، کانیاکوماری، گجرات و کشمیر هستند از مجسمه گرفته تا جواهرات و اشیاء آویز می باشد. گالری هنر و جواهرات آگرا یکی از جاذبه های فرهنگی در شهر زیبای آگرا می باشد که اصولاً گردشگران علاقه مند به آن بی شمار می باشند. آدرس این گالری هند، آگرا، خیابان فاتح آباد، برج صحرا، مغازه های شماره 2 و 3 و 4، گالری هنر و جواهر آگرا می باشد که روزهای شنبه و یکشنبه می توانید از ساعت 8:30 صبح الی 21:30 شب از آن بازدید کنید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql