گالری هنری شهری بوریس گرگیوف در وارنا

گالری هنری شهری بوریس گرگیوف در وارنا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 بهمن ، 1398
 گالری هنری شهری بوریس گرگیوف در وارنا|Boris Grigov's Municipal Art Gallery In Varna 
گالری هنری شهری بوریس گرگیوف در شهر ساحلی زیبای  وارنا که یکی از تاریخی ترین شهر های بلغارستان می باشد، واقع شده است. این بنا در ماه سپتامبر سال 1885 به عنوان ساختمان دبیرستان پسرانه افتتاح شد و برای مدتی نیز به عنوان بیمارستان کاربرد داشت ولی از سال 1944 میلادی فعالیت خود را با عنوان گالری آغاز کرده است و در سال 1999 میلادی به احترام هنرمند بزرگ بوریس گرگیوف آن را گالری هنری شهری بوریس گرگیوف نام گذاری کردند. همچنین این گالری میزبان برگزاری جشنواره های بین المللی مباشد و علاقه مندان به هنر در تور وارنا می توانند از این گالری غنی و یا مرکز فستیوال و کنگره وارنا دیدن کنند.
گالری-هنری-وارنامعماری گالری هنری شهری بوریس گرگیوف
معماری این ساختمان به سبک گوتیک طراحی شده است و الهام گرفته دوران قرون وسطا می باشد. این گالری هنری که پل ارتباطی بین فرهنگ های متنوع میباشد دارای 3 طبقه می باشد که در زمینی به مساحت 1000 متر مربع شکل گرفته است. طبقه اول گالری هنری شهری بوریس گرگیوف دارای 8 سالن است که نمایشگاه ها در آن برگزار می شود.
گالری-هنری-وارنانمایشگاه دائمی نیز در طبقه دوم و سوم قرار دارد و شامل آثار نقاشی، گرافیک و مجسمه هایی می باشد که مربوط به قرن بسیتم میلادی می شوند. در این طبقه 12 اثر هنری از بوریس گرگیوف و نقاشی پرتره هلندی مربوط به قرن 17 میلادی که توسط هنرمند آنسلم هولز نیز کشیده شده نیز به نمایش گذاشته شده است. این گنجینه امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری وارنا تبدیل شده است. ناگفته نماند که درطبقه سوم گالری هنری شهری بوریس گرگیوف کنسرت های برنامه جشنواره بین المللی موسیقی تابستانی وارنا، اجراهای تئاتر، نمایش مد، نمایش و سایر موارد برگزار می شود.
گالری-وارناآدرس گالری هنری شهری بوریس گرگیوف در وارنا:
"Lyuben Karavelov" 1, 9002 Varna Center, Varna, Bulgaria
ساعات کاری گالری هنری شهری بوریس گرگیوف در وارنا:
این گالری همه روزه به جز روز های دوشنبه که تعطیل است از ساعت 06:00 الی 22:00 باز می باشد.
گالری-وارنا



6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql