گلدن سندز وارنا

گلدن سندز وارنا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398
گلدن سندز وارنا|GOLDEN SANDS VARNA
گلدن سندزوارنا یکی از مناطق تفریحی در شهر ساحلی وارنا میباشد. شهر وارنا پایتخت بلغارستان میباشد و به علت آب وهوای مناسب، اماکن تاریخی و از همه مهمترقرار گرفتن در امتداد دریای سیاه به یکی از قطب های گردشگری بلغارستان تبدیل شده است. گلدن سندز وارنا در فاصله 17 کیلومتری از شهر وارنا و قسمت شمالی کشور بلغارستان واقع شده است، این تفریحگاه قبل از سال 1950 میلادی فاقد شکونت بوده است و از سال 1957 میلادی به مرور زمان توسعه یافته و به مکانی که امروزه میبینیم تبدیل کشته است. 
گلدن-سندز-وارناامکانات گلدن سندز وارنا
گلدن سندز وارنا با ساحلی زیبا مملو از ماسه های کوارتز و جنگلی انبوه با انواع گونه های گیاهی و درختانی تنومند با قدمت بسیار یک اقامتگاه تفریحی مناسب برای عاشقان طبیعت در تور وارنا می باشد. ناگفته نماند که یک چشمه آب گرم  و یک پارک ملی با همین نام در این منطقه وجود دارد. گلدن سندز محل زندگی گونه ای از لاکپشت ها و جانوان دیگری نیز می باشد. هرچقدر از امکانات تفریحی گلدن سندز وارنا بازهم نمیتوان این منطقه رویایی را توصیف کرد و در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
هتل گلدن سندز وارنا
ویلاهای گلدن سندز وارنا
مراکر اسپا گلدن سندز وارنا
رستوران های گلدن سندز وارنا
مراکز خرید گلدن سندز وارنا
پارک آبی آکوا پلیس گلدن سندز وارنا
مدرسه سوارکاری گلدن سندز وارنا
قایق سواری در گلدن سندز وارنا
و غیره
این منطقه تورسیتی مانند یک شهرک  با کلیه امکانات تفریحی و رفاهی می باشد که از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به جنگلی زیبا مشرف است. جهت اطلاعات بیشتر برای سفر به این منطقه با همکاران ما در آژانس آرزوی آسمان آبی در تماس باشید. از نزدیکترین جاذبه های گردشگری وارنا به این اقامتگاه تفریحی می توانیم به صومعه آلادژا وارنا که یکی از مکان های تاریخی بلغارستان است، اشاره کنیم.
گلدن-سندز-وارنا
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql