بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 اسفند ، 1398

استانبول از شهرهای مشهور و پر طرفدار بین گردشگران است که سالانه مزیبان تعداد زیادی مسافر از نقاط مختلف جهان می باشد در این شهر تعداد زیادی جاذبه های تاریخی و فرهنگی و مکان های تفریحی و موزه .... وجود دارد که باعث جذب توریست شده است. استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه به دلیل وجود مراکز خرید و بازارهای مختلف برای خرید کردن و تهیه سوغاتی مناسب است. در این بخش می خواهیم یکی از بازارهای این شهر به اسم آراستا را معرفی کنیم، جهت کسب اطلاعات بیشترآرزوی آسمان آبی را همراهی کنید.

بازار-آراستا-استانبول-ترکیه

در منطقه فاتیح استانبول که خیلی هم محبوب می باشد و در این کشور به اسم محله سلطان احمد نیز شناخته می شود، بازار کوچک آراستا قرار دارد که در ناحیه قدیمی شهر و روبه روی موزه موزائیک می باشد. این محله به دلیل وجود مکان های دیدنی زیاد که در اطراف خود دارد توجه خیلی از گردشکران و مسافران تور استانبول را به سمت خود کشانده است ، جالب است که مراکز خرید و مغازه های مدرن در این منطقه وجود دارد با این حال باز هم گردشکران و مسافران تور ترکیه برای خرید وارد به بازار آراستا می شوند. این بازار مسافت خیلی کمی با مسجد آبی دارد که خود از جاذبه های توریستی استانبول به حساب می آید. قسمتی از اجاره مغازه های این بازار، به مسجد اختصاص داده می شود و برای تعمیر و نگهداری آن خرج می شود.  اگر با تور ارزان استانبول مهمان این شهر شدید به بازار آراستا رفته و با بیش از40 مغازه آن که داخل آنها انواع جواهرات، فرش، صنایع دستی، پوشاک و بسیاری محصولات دیگر خرید کنید.

بازار-آراستا-استانبول

بازار آراستا دارای محیط قدیمی است و علاوه بر آن صنایع دستی خارق العاده که در مغازه ها آن وجود دارد جذابیت خاصی دارد و خیلی خوب فرهنگ و آداب و رسوم مردمان شهر استانبول را به نشان میدهد. از دیگر امکانات موجود در این بازار که مسافرین تور استانبول جذب آن می شوند وجود کافه و رستوران های متعددی دراطراف بازار آراستا می باشد. این بازار از ساعت 9 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد.

بازار-آراستا
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql