مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 اسفند ، 1398

خرید کردن یکی از بخش های جدایی ناپذیر تور های استانبول می باشد و خیلی از مسافران ایرانی برای خرید به این شهر زیبای ترکیه سفر می کنند. استانبول دارای مراکز خرید زیادی می باشد که در سفر خود زمان کافی برای گشتن همه ی آن ها را ندارید برای همین آژانس آسمان آبی سعی دارد تا بهترین مراکز خرید این شهر را به شما معرفی کند.

مرکزخرید-کاله-استانبول

یکی از این مراکز خرید مهم، مرکز خرید کاله می باشد که در منطقه ادنان قرار دارد و در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. این مرکز خرید نیز همانند مرکز خرید اولیویوم از نوع اوت لت می باشد و اجناسی که در سایر شعبه های برند های مختلف به هر دلیلی به فروش نمی رسد به شعبه های این مرکز آورده می شوند و با قیمت های مناسب تری به فروش می رسد. شما می توانید برندهای معروف بین المللی و ترکی را در مرکز خرید کاله پیدا کنید که دارای 127 فروشگاه می باشد.  

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز راه های دسترسی به آن می باشد و ایستگاه تراموا درست روبه روی آن قرار دارد. علاوه بر تراموا می توانید از اتوبوس نیز استفاده کنید. ساعت کاری مرکز خرید کاله مانند خیلی از مراکز خرید دیگر از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

این مرکز خرید علاوه بر مکانی برای خرید کردن، مجموعه ی مناسبی برای تفریح و سرگرمی می باشد و دارای سالن های سینمایی بزرگی است که فیلم های روز دنیا را نمایش می دهد.

مرکزخرید-کاله-استانبول-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql