مرکز خرید سفیر استانبول

مرکز خرید سفیر استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 اسفند ، 1398

مرکز خرید سفیر ، یکی از لوکس ترین آسمان خراش های شهر استانبول می باشد که در منطقه تجاری و اداری شهر یعنی لونت قرار دارد. این آسمان خراش در زمان ساختش، یعنی سال 2010، چهارمین آسمان خراش بلند اروپا بوده است. آسمان خراش سفیر که هم یک مرکز خرید و هم یک مجتمع مسکونی لوکس می باشد، امروزه به یکی از جاذبه های توریستی شهر استانبول تبدیل شده است. با آرزوی آسمان آبی باشید تا نگاهی به جزئیات آن داشته باشیم.

مرکزخرید-سفیر-استانبول-ترکیه

سفیر، اولین آسمان خراش سازگار با محیط زیست در کشور ترکیه می باشد و دارای 54 طبقه است و در طبقه ی آخر آن که در ارتفاع 238 متری می باشد می توانید نمای 360 درجه ای از شهر زیبای استانبول را ببینید. 

اگر در تور استانبول خود می خواهید به این آسمان خراش سری بزنید، بهترین مسیر استفاده از مترو می باشد. ایستگاه مترو لونت دقیقاً روبه روی آن قرار دارد. مرکز خرید سفیر دارای فروشگاه های متعددی از برندهای بین المللی و ترکی می باشد که یکی از بهترین مراکز خرید در این منطقه می باشد. در کنار خرید می توانید به تماشای فیلم های روز دنیا بپردازید. برای سرگرمی و تفریح کودکان شما مرکز بازی مخصوصی وجود دارد که گزینه ی مناسبی برای سرگرم شدن کودکان شما می باشد. 

این مرکز خرید نیز مانند هر مجموعه ی دیگری دارای رستوران و کافی شاپ های متعددی می باشد که می توانید برای رفع خستگی و گرسنگی خود از آن ها استفاده کنید. رستوران های بین المللی مانند  Burger King و Subway در مرکز خرید سفیر شعبه دارند.

مرکزخرید-سفیر-استانبول
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql