مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 فروردین ، 1399

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول|Trump Towers Shopping Mall Istanbul

مرکز خرید ترامپ استانبول در سال 2012  و در زمینی به مساحت 43600  متر مربع شروع به فعالیت کرد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با هم سری به این مرکز خرید بزنیم.

مرکزخرید-ترامپ-تاورز

ترامپ تاورز استانبول، 2 برج متصل به هم است که یکی از آنها اداری – تجاری، و دیگری برجی مسکونی با بیش از 200 واحد است. این مجموعه در خیابان شیشلی احداث شده و همانطور که از نام آن پیداست، متعلق به دونالد ترامپ می باشد، و جالب اینجاست که ترامپ تاورز، اولین مرکز تجاری است که دونالد ترامپ در کل اروپا احداث کرده. در ترامپ تاورز بر خلاف مراکز خرید دیگر شما با پارک کودکان روبرو نمی شوید، بلکه در اینجا اتاق های بازی به صورت تیمی و انفرادی برای ساخت انواع ماکت ها و سازه های خلاقانه برای کودکان، وجود دارد، همچنین در این مرکز تجاری سینمای مخصوص کودکان با گنجایش 600 کودک به چشم می خورد. در زمینی به مساحت 3300 متر مربع، باشگاه تناسب اندام با جدیدترین تجهیزات وجود دارد. در تور ترکیه و سفر به شهر زیبای استانبول، حتما از این مرکز تجاری دیدن کنید.

مرکزخرید-ترامپ-تاورز-استانبول

 مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول دارای رستوران های متعدد، فست فود، سینما برای نمایش جدید ترین فیلم های جهان، سالن تئاتر ، مرکز تناسب اندام و مراکز سرگرمی می باشد. دسترسی به این مرکز خرید با مترو بسیار آسان است، می توانید در ایستگاه شیشلی پیاده شده و با کمتر از 10  دقیقه پیاده روی به این مرکز برسید. 

مرکزخرید-ترامپ-تاورز-استانبول-ترکیه
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql