پلکان کاموندو استانبول

پلکان کاموندو استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 فروردین ، 1399

پلکان کاموندو استانبول | Kamondo Merdivenleri Istanbul

مکان های تفریحی و دیدنی زیادی در شهر استانبول وجود دارد که یکی از خاص ترین آنها پلکان کاموندو می باشد که مشابه آن را هیچ جای دنیا پیدا نمی کنید. این پلکان به شکل مارپیچ ساخته شده اند و زیبایی خاصی دارد که آن را تبدیل به یکی از جاذبه های استانبول کرده است. همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید تا اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آورید.

پلکان-کاموندو-استانبول

پلکان کاموندو در محبه کاراکوی استانبول قرار دارد که مانند یک روبان از جنس سنگ طراحی شده است. این پلکان امتداد خاصی به راهی ندارند و بیشتر یک فرعی برای عبور و مرور روزانه مردم محسوب می شود که به شکلی زیبا و منحصر به فرد ساخته شده است. طراحی پلکان کاموندو کاملاً متفاوت با سبک عثمانی و یا گوتیک می باشد.  خیلی آن را منسوب به خانواده های یهیودی اروپا می دانند که در گذشته های دور در ترکیه زندگی می کردند. روایت است که پدر این خانواده یهودی برای سهولت فرزندانش برای رفتن به مدرسه اقدام به ساخت این پله ها کرده است.

پلکان-کاموندو-استانبول-ترکیه

در پلکان کاموندو که از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد،  بسیاری از فیلم ها و سریال ترکی و خارجی ضبط شده است و همچنین از مکان های مناسب برای عکاسی هموم و خیلی از گردشگران و مسافران تور استانبول می باشد. زیگزاگی بودن این پله ها نمای بسیار خوبی را به محله کاراکوی داده است، همچنین در این مکان موسیقی زنده اجرا می‌شود و زوج‌های جوان در آن به عکاسی و گوش‌ دادن به موسیقی می‌پردازند.

 پلکان-کاموندو

آدرس پلکان کاموندو استانبول:

Merkez Mah. | Eminonu/Cagaloglu, Fatih, Istanbul, Turkey

پلکان-کاموندو-ترکیه
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql