آکواریوم سی‌لایف استانبول

آکواریوم سی‌لایف استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 فروردین ، 1399

آکواریوم سی‌لایف استانبول |Sea Life Centre Istanbul Aquarium

استانبول به عنوان بزرگترین شهرترکیه و ریشه تاریخی که دارد از تعداد زیادی جاذبه و بناهای قدیمی و مکان های تفریحی و سرگرمی و مراکز خرید و ... برخوردار می باشد که همه این ها باعث شده تا این شهر یکی از مقاصد مهم گردشگری بین توریستهای خارجی و علاقه مندان به تور ترکیه قرار بگیرد. یکی از جاذبه های گردشگری استانبول که در این بخش قصد معرفی آن را داریم، آکواریوم سی‌لایف می باشد که داخل یکی از مراکز خرید معروف این شهرقرار دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

آکواریوم-سیلایف-استانبول-ترکیه

آکواریوم سی‌لایف در داخل یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول به اسم فروم قرار دارد که در بخش اروپایی این شهر در منطقه بایرام پاشا در محله کوجا تپه واقع در خیابان پاشا می باشد، از همین جهت در ترکیه به اسم آکواریوم بایرام پاشا نیز شناخته می شود. گردشگران و مسافران تور استانبول برای دسترسی به آن می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. آکواریوم سی‌لایف دارای یک تونل است که طول آن 83 متر می باشد که جزو بلندترین در قاره اروپا و همچنین پنجمین در جهان می باشد. داخل این آکواریوم بیشتر از 47 مخزن نمایش وجود دارد که دارای پانزده هزار موجودات آبزی از 21 منطقه مختلف است. 

آکواریوم-سیلایف-استانبول

آکواریوم سی‌لایف از قسمت های اصلی کوسه‌ها، ستاره‌های دریایی، میگوها و خرچنگ‌ها و دیگر گونه‌های دریایی تشکیل می شود. از ویژگی‌های مهم این مکان تفریحی که مورد توجه بازدیدکنندگان  و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است، تونل کوسه‌ها و نمایش جزییات دقیق زندگی دریایی می باشد. آکواریوم سی‌لایف جزو معروف ترین جاذبه های گردشگری استانبول است که از بخش های مختلفی برخوردار می باشد ،یک جنگل گرمسیری طراحی کرده‌اند که دارای پوشش گیاهی گرمسیری با درختان مصنوعی ولی بسیار زیبا هستند.

آکواریوم-سیلایف 

هزینه ورودی آکواریوم زندگی دریای بایرام پاشا:

هزینه بلیط آکواریوم سی لایف نسبت به عضویت هر سال و بیته خانوادگی با یکدیگر فرق دارند. اما برای افرادی که قصد دارند در روز از آن بازدید کنند برای بزرگسالان  حدوداً 64 لیر، برای افراد دانشجو 47 لیر و برای کودکان زیر سال نیز به صورت رایگان می باشد.

 آکواریوم-سیلایف-استانبول-ترکیه-بایرام-پاشا

آدرس آکواریوم سی‌لایف استانبول:

Kocatepe Mah. Pasa Cad | Forum Istanbul, No: 5/5, Istanbul 34045, Turkey

آکواریوم-سیلایف-استانبول-بایرام-پاشا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql