منطقه‌ دوسم آلتی آنتالیا

منطقه‌ دوسم آلتی آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 فروردین ، 1399

منطقه‌ دوسم آلتی آنتالیا | Dosemealti Antalya

یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه که طرفداران بسیاری در گوشه و کنار دنیا و به ویژه در بین مسافران ایرانی دارد، شهر آنتالیا می باشد. جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی و هتل های لوکس در این شهر باعث جذب توریستهای خارجی شده است. منطقه‌ دوسم آلتی یک از جاذبه های آنتالیا می باشد که در فاصله بیست کیلومتری شمال این شهر واقع شده است که برخلاف مراکز خرید بزرگ به شکل بازارچه های سنتی در دل این شهر واقع شده است.

منطقه‌-دوسم-آلتی-آنتالیا

در منطقه‌ دوسم آلتی فروشگاه ها و بازارهای زیادی وجود دارد کاملا شناخته شده می باشد و می توان داخل آن اجناس و باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرد. آن دسته از گردشگران و مسافران تور آنتالیا که علاقه به فرش دارند می توانند با رفتن به این منطقه از تعداد زیادی فرش های متنوعی که وجود دارد برای خود و یا یه عنوان سوغاتی خرید کنند . می توانید سر قیمت پاه زیاد بگیرید و تخفیف خوبی بگیرید که از کارهای رایج در کشور ترکیه می باشد. 

با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا به دیگر مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

 منطقه‌-دوسم-آلتی-آنتالیا-ترکیه

بهترین زمان برای سفر به منطقه‌ دوسم آلتی آنتالیا :

بهترین وقت برای رفتن به منطقه‌ دوسم آلتی فصل بهار و تابستان می باشد، زیرا در این فصل های فضای سرسبز و دلنشین در اطراف بازار رقم می خورد و همچنین توریستها و گردشگران تور آنتالیا می توانند از بهترین میوه ها و سبزیجات و صنایع دستی و محلی مردم این شهر نیز برای خرید بهره مند باشند.

 منطقه‌-دوسم-آلتی

آدرس منطقه‌ دوسم آلتی آنتالیا:

Döşemealtı, 07190 Döşemealtı, Antalya, Turkey

دوسم-آلتی-آنتالیا-ترکیه
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql