پارک آبی ریکسوس پریمیوم آنتالیا

پارک آبی ریکسوس پریمیوم آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

آنتالیا به منظور دارا بودن امکانات رفاهی مناسب و خدمات بی شمار یکی از شهرهای پر بازدید گردشگران است. این شهر ساحلی مراکز تفریحی زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به پارک های آبی اشاره کرد. از محبوب ترین پارک های آبی موجود در آنتالیا، پارک آبی ریکسوس پریمیوم می باشد که در 50 کیلومتری مرکز شهر و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. این پارک آبی شگفت انگیز واقع در هتل ریکسوس پریمیوم می باشد و در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی این پارک معروف می پردازد.

Asemanabi-پارک-آبی-ریکسوس-1

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم از هتل های زنجیره ای ریکسوس است که در منطقه بلک قرار دارد. به جرات می توان گفت هتلی که در خود پارک آبی مجهزی را جای داده جزو معدود هتل ها می باشد. این هتل با شکوه وسعتی 405 هزار متری دارد که فضای بیرونی آن پوشیده از درختان انبوه و سرسبز است. ساحل اختصاصی شنی در این هتل وجود دارد که فاصله آن تا آب 200 متر می باشد.مسافران مقیم این هتل همواره می توانند از سالن ایروبیک، سالن ژیمناستیک، زمین والیبال و بسکتبال، ساحل خصوصی، زمین تنیس، سالن اسکواش، سالن تیر اندازی و دارت، سالن بیلیارد، قایقرانی و موج سواری و ... بهره مند شوند.

Asemanabi-پارک-آبی-ریکسوس

پارک آبی ریکسوس پریمیوم آنتالیا | Rixos Premium Troy

پارک آبی ریکسوس پریمیوم که سالیانه گردشگران زیادی را با تور ترکیه به سمت خود می کشد، برای تمامی سنین از کودک تا بزرگسال انواع بازی های آبی را ارائه کرده است. برای تهیه بلیت این پارک ابتدا باید به گیت اصلی که در نزدیکی برج تروجان قرار دارد مراجعه کنید. برج تروجان  موجود در این پارک آبی، حدود 20 متر ارتفاع دارد که توسط پله های مارپیچ از آن بالا می روید و به وسیله سرسره های موجود در آن با هیجان زیاد سُر می خورید تا جایی که به استخر پایین سرسره برخورد می کنید. مرتفع ترین سرسره های موجود در این پارک آبی، هرا و زئوس می باشند که ارتفاعی 10 متری دارند. یکی از جذاب تزین و مهم ترین قسمت های این مجموعه نمایش دلفین ها است که بسیار دیدنی می باشند. علاوه بر دلفین، نهنگ و خوک دریایی نیز در این پارک آبی موجود می باشند که همگی تحت نظر مربیان حرفه ای تعلیم دیده شده اند. برای بازدید از نمایش دلفین ها در همه فصل ها به جز زمستان، همه روزه از ساعت 11 صبح الی 14:30 می توانید به پارک آبی ریکسوس پریمیوم مراجعه کنید. جالب است بدانید با بلیتی که در ابتدا برای ورودی این مجموعه تهیه کرده اید می توانید از بخش شو دلفین ها هم بهره مند شوید. همچنین استفاده از این پارک که جزو جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد، تنها مختص به مسافران هتل نیست بلکه برای عموم مردم نیز باز است.

Asemanabi-پارک-آبی-ریکسوس-6

امکانات پارک آبی ریکسوس پریمیوم 

برج تروجان
سرسره های متعدد سر باز و سرپوشیده
آبشار
انواع وسایل بازی
نمایش دلفین ها و ...

Asemanabi-پارک-آبی-ریکسوس-2

آدرس پارک آبی ریکسوس آنتالیا

ترکیه، آنتالیا، بلک، پارک آبی ریکسوس

Asemanabi-پارک-آبی-ریکسوس-4

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql