مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا

مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

گردشگران زیادی سالانه جهت دیدن زیبایی های آنتالیا با تور ترکیه سفر می کنند. از جاذبه های خارق العاده که در این شهر وجود دارد می توان به مرکز پیست اسکی هیپ ناتیک اشاره کرد که آژانس آرزوی آسمان آبی در این باره اطلاعات شایان توجهی در اختیارتان قرار می دهد.

Asemanabi-مرکز-اسکی

معرفی مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا

پیست اسکی هیپ ناتیک که جزو هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری آنتالیا و مراکز تفریح است، واقع در ساحل جنوبی آنتالیا و در فاصله تقریباً نیم ساعته از فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد. از این مرکز اسکی در تمام فصول می توان نهایت لذت را برد. در مرکز اسکی هیپ ناتیک تجهیزاتی نظیر بند، تخته، کلاه، عینک آفتابی، لباس ورزشی، لوسیون ارائه می شود. جالب است بدانید که در حین اسکی سواری عکاسان حرفه ای از شما که سوژه ی جذابی هستید عکس برداری می کنند که در انتها می توانید عکس ها را خریداری کنید.

Asemanabi-مرکز-اسکی3

محوطه مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا

برای اقامت و استراحت گردشگران در این مرکز ویلاهایی تدارک دیده شده که امکاناتی نظیر وعده های غذایی، سونا، اینترنت پرسرعت، حمام، امکانات بهداشتی و ... را در خود دارند. در اطراف محوطه نیز پارک های اختصاصی برای والیبال ساحلی، بسکتبال ترامبولینگ و ... نیز وجود دارد. هتل های رورساید، لیکیا ورلد، اقامتگاه کریستال پارایسو ورده، رستوران های آدانا دوروم، جان و پارلاک همگی در اطراف این پیست اسکی قرار گرفته اند.

Asemanabi-مرکز-اسکی5

هزینه و ساعات ورودی مرکز اسکی هیپ نایک

تمامی مسافران و توریستان می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح الی 19 شب به این مرکز اسکی مراجعه کنند. همچنین هزینه ورودی هر نفر در روز 30 یورو، و هر نفر در یک هفته 200 یورو می باشد و نیز هزینه اجاره تخته اسکی در روز 10 یورو است. برای اطلاع از نرخ تور آنتالیا نیز با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید.

Asemanabi-مرکز-اسکی4

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql