مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

Terra City Shopping Mall Antalya

خرید کردن یکی از جذابترین تفریحات برای خانم ها و آقایان می باشد.  بدون شک زمان خرید کردن و یا گشتن در مرکز خرید، فقط به پول خرج کردن و خریدن سوغاتی محدود نمی شود. آژانس آرزوی آسمان آبی در این قسمت قصد دارد گردشی در میان مرکز خریدی زیبا و مجلل را برای شما بازگو کند پس همراه ما باشید.

مرکز-خرید-تراسیتی-آنتالیا-ترکیه

یکی از شهرهای خیلی معروف و محبوب ترکیه در نظر ایرانیان و توریستها آنتالیا می باشد. در این شهر مرکز خریدهای متنوعی و فراوانی وجود دارد برای مثال یکی از مجلل ترین آنها مرکز خرید تراسیتی در منطقه لارا است. این مرکز خرید ملقب به بزرگترین مرکز خرید آنتالیا است و در سال 2011 میلادی احداث شد. تراسیتی در 4 طبقه  در مساحتی حدود 48000 مترمربع ساخته شد و در خود 150 فروشگاه را جای داده است. در این مرکز خرید اجناس و کالاهای متنوع بسیاری را می توانید با برندهای جهانی مشاهده کنید و یا زمانی که در حال گردش در این مجموعه هستید و احساس گرسنگی کردید می توانید از 30 رستورانی که درآن وجود دارد استفاده کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی که در این مجموعه بزرگ وجود دارد می توان مسجد ، اتاق تعویض لباس ، دستشویی ، استراحتگاه و ... نام برد. این مرکز خرید به سرعت به یکی از مکان های دیدنی شهر آنتالیا تبدیل شده است.

مرکز-خرید-تراسیتی-آنتالیا

در مرکز خرید تراسیتی انتالیا می توان از مارکهای معروف دنیا، کالاهایی  با کیفیت و گران خرید و از طرفی از سایر فروشگاه های آن، خرید به صرفه ای داشت.  در این مجموعه فروشگاهایی مختلف زیادی وجود دارد که مهمترین آنها به بخش هایی مانند پوشاک و مد که حدود 60 مغازه است و مغازهای لباس و وسیله های کودکان ، کیف و کفش ، ساعت و جواهرات و زیور آلات ، لوازم دیجیتال و لوازم خانگی ، فروشگاه اسباب بازی و ... می باشند. جالب است بدانید که یک آژانس مسافرتی به نام بلموندو در این مرکز خرید قرار دارد. برای رفتن به مرکز خرید بزرگ تراسیتی که در منطقه لارا آنتالیا است می توان از حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و تراموا استفاده کرد. 

مرکز-خرید-تراسیتی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql